Skocz do zawartości

Krzysztof Zieliński

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Krzysztof Zieliński

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

283 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Krzysztof Zieliński

0

Reputacja

  1. Hej. Na moje oko mam dość poważny problem. Szukałem już na forach przyczyny, ale jak do tej pory to chyba nikt nie miał takich objawów jak ja. Jestem po wymianie łańcucha, napinacza i szklanki (2 raz), bo myśleliśmy, że to to tak nawala. Jednak nie. Problem polega na tym, że silnik bardzo mocno stuka/klekocze przy normalnym, delikatnym dodawaniu gazu. Na wolnej pracy tego nie ma. Zimny, ciepły, na każdym biegu, pod obciążeniem jak i bez, z tym, że pod obciążeniem jest trochę głośniej. Dźwięk mógłbym porównać do sytuacji jaka się ma po wymianie oleju, że przez chwilę chodzi na sucho, ale tu jest tak ciągle. No i dźwięki dochodzą mniej więcej z okolic łańcucha, bardziej z lewej strony... Wariator? 2.0TFSI BGB. Pomocy...
  2. Podczas odpalania to jest dosłownie jedno puknięcie, dość głośne. Tylko dlaczego dochodzi z tyłu auta z lewej strony i to nie za każdym odpaleniem. No nic, będę musiał szukać przyczyny. Może ten dźwięk tak się roznosi, że mi się wydaje, że to z tyłu EDIT Byłem na kanale i po krótkich oględzinach mogę stwierdzić, że mam wywaloną poduszkę skrzyni biegów, lata jak żyd po pustym sklepie i to może być przyczyną tego dziwnego stuku. Wymienimy i zobaczymy
  3. Jak to zawieszenie i stuka podczas odpalania to ładne tam luzy muszę mieć...
  4. Hejo. Mam taki dziwny problem. Kiedy odpalam auto to z tyłu z lewej strony następuje takie pojedyncze "PUK", nie zawsze, ale troszku to denerwuje. Zdarza się to również podczas jazdy, kiedy skręcam. Co to może być? Luźny układ wydechowy gdzieś uderza podczas drgań? Nie mam pomysłu...
  5. Siema. Jestem właśnie po wymianie tego łańcuszka i napinacza + wymiana rozrządu, czyszczeniu nagaru z zaworów, wymianie szklanki pompy paliwa i wymianie oleju na Motul 0w40 oraz wszystkim uszczelek i uszczelniaczy. Efekt? Chodzi jak ideał, równiutko, dość cicho (ten silnik zawsze będzie cykał trochę głośniej, bo jednak to bezpośredni wtrysk). Jestem mega zadowolony i w końcu słychać, że jeżdżę benzynowym autem. Po zdjęciu pokrywy od łańcuszka sam łańcuch był tak luźny, że sam w sumie spadł. Także wymieniajcie!
  6. Nie wiem jak do A4, ale ostatnio babeczka przede mną stała w kolejce w dziale części i pytała o dywaniki dla syna do A6 - 300zł przód, 250zł tył... Możliwe to? oO
  7. Trochę taniej niż do mojego 2.0TFSI - ja w ASO zapłaciłem 960 zł
  8. Kolejna paczka od Pro Choice dotarła Mam już komplet, zaczynam wymianę. Dzięki raz jeszcze Marcin i do następnych zakupów!
  9. Hmm... No ale jednak jest dostępna ta uszczelka, czyli po coś musi być Faktycznie idzie tam masa uszczelniająca.
  10. No ok, ale z tego co widzę to wszystkie mają napis AUTO na drugiej pozycji, a u mnie tego nie ma, prawdopodobnie ktoś sam sobie to zrobił (po przekręceniu zapłonu światła same się włączają, raz przekręcony przełącznik włącza same pozycje, a dwa razy przekręcony włącza z powrotem światła i podświetlenie zegarów itp.) Reasumując chyba wystarczy mi ten zwykły?
  11. Hmm... Czyli jest zapewne tak, jak mówił mi mój brat - trochę roboty będzie. U niego w A6 C5 to mówi, że chwila i gotowe - 12 śrub odkręca i świnia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...