Skocz do zawartości

palet

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O palet

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Podkarpacie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BWE
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

666 wyświetleń profilu

Osiągnięcia palet

0

Reputacja

  1. Witam. Właśnie wymieniłem PCV na oryginalny z ASO (końcówka R - 200 PLN) łudząc się że to może mieć wpływ na znikanie oleju. Po zdjęciu zaworu widać tam dużo syfu i oleju (patrzcie fotka). Czy wg Was tak powinno być ?
  2. Witam, Podepnę się niejako pod temat bo widzę, że nie było odpowiedzi. Do przebiegu ok. 160 tys. km nie dolewałem oleju miedzy wymianami (10 tys. km). Był minimalny ubytek. W tym momencie (195 tys. km) muszę dolać 0,5 l na każde 1000 km. Czyli wyjdzie druga bańka 5 l między wymianami. Czy ktoś z forumowiczów naprawiał taki problem ? Czy w ogóle warto to zrobić i czy efekt będzie dobry ? Boję się, że pobór oleju może się z czasem zwiększać.
  3. Tu się akurat nie zgodzę. Mi komputer przekłamuje tylko 0,1 - 0,2. Robię 50/50% miasto/trasa. U mnie spalanie w mieście 12,5 a w trasie 8,5. Takie wyniki przy spokojnej jeździe. Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
  4. A jak wyglądała miska i smok? Miałem to samo w tym silniku i roczniku. Był syf w misce i smok zalepiony. Po wyczyszczeniu wszystkiego już prawie 4 lata chodzi bez problemów. Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
  5. A to nie jest tak, że kupuje się w danej chwili najnowsze wydanie części do danego silnika? Ja jak wymieniłem to kupiłem 06F129101N. Wszystko działa jak należy. Nie wymieniłem ani wezykow ani uszczelki. Dodam tylko że zawór który był (jak sądzę fabryczny) przed wymianą to 06F129101C. Mój silnik to BWE z 2006 r.
  6. Historię kolegi GBNH już wyżej poznaliśmy. Czy są inni forumowicze, którym fabryczna pompa TFSI odmówiła posłuszeństwa ? Jeśli tak to proszę o info przy jakich to było przebiegach i jak później to ogarnęliście. Wiadomo, że najlepiej jest zapobiegać i sposób już znamy ale może prawdopodobieństwo awarii nie jest aż takie duże biorąc pod uwagę liczbę użytkowanych aut z takimi silnikami.
  7. Miałem 2 z powyższych błędów: P2187 oraz P0441 - ostatecznie pomogła wymiana zaworu odpowietrzania zbiornika paliwa N80. Warto od tego zacząć bo koszt zaworu to ok. 40 pln. Dodatkowo wcześniej wymieniłem też zawór DV, PCV oraz świece. Jeśli te części nie były wcześniej wymieniane (widzę że odma była) to może warto od tego zacząć a potem szukać dalej jeśli nie pomoże. Domyślam się, że obroty na jałowym falują.
  8. dzięki za namiary. Trochę sprawa się rozjaśniła. Pozostają jednak wątpliwości co do słuszności profilaktycznej wymiany. BTW, jak u Ciebie to się to sprawuje po kilku miesiącach ? Dodatkowo, w przywołanym tam artykule pojawia się stwierdzenie, że łańcuch pompy powinno się wymieniać okresowo, razem z rozrządem. Co o tym myślicie ?
  9. Mógłbyś trochę naświetlić temat wymiany pompy w 2.0 TFSI na taką z 1.8T ? Jest sens robić to profilaktycznie jeśli wszystko chodzi jak należy (u mnie np. potwierdzony przebieg 160 tys. i co roku przybywa po 10 tys.) ?? 1. Jakie to są koszty ? Rozumiem, że używki trzeba poszukać - i tu też jest wątpliwość w jakim będzie stanie. 2. czy ta pompa z 1.8t będzie pasować P&P ? czy trzeba coś przerabiać ? Nie udało mi się znaleźć takiego tematu na forum dlatego będę wdzięczny za wszelkie informacje ze szczegółami.
  10. palet

    Szklanka HPFP informacyjnie

    A tak wyglądała moja po 145 tys. Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
  11. Koledzy a może wrzucicie filmiki jak brzmią Wasze silniki po wymianie łańcuszka. Na gorącym silniku i przy otwartej masce. Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
  12. Jeśli o mnie chodzi to niestety nie spisałem numerów bo kupowałem w sklepie przy warsztacie, w którym później wymieniałem.
  13. Kolego skoro już wszystkie oleje przetestowałes... To podpowiedz czy jest sens przechodzić na Synthoil High Tech z Liqui Moly Top Tec 5w40. Jezdze na tym już ponad rok i jestem zadowolony. Między wymianami co 10k km nie muszę dolewac nic praktycznie.Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
  14. Niestety jeszcze nie zrobione z braku czasu ..... Termostat wymieniony i przetestowany ! Teraz jeszcze szybciej łapie temperaturę. Kiedy już wejdzie pionowo na 90 st. to cały czas trzyma temp. niezależnie od warunków i sposobu jazdy. Jeśli ktoś ma identyczne objawy jak ja miałem - wymieniać bez zastanowienia !!! Moje koszty: 1. termostat WAHLER - 160 pln (widziałam w necie, że da się znaleźć taniej). 2. wymiana - 80 pln Dzięki wszystkim za komentarze.
  15. Dołączam się do prośby. Jaki termostat kupić w jakości oryginału. Nie mam po drodze do ASO a i marże na pewno mają tam większą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...