bandyta928 4 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam jakiś czas temu zastanawiałem się nad podniesieniem mocy w skodzie AUM, z reszta pisałem o tym na forum (ostatecznie sie na to nie zdecydowalem). Jednak teraz sytuacja się zmienila i mam bardziej ambitny projekt (ADR,AEB,AUM) Skoda już sprzedana, ADR jeszcze czeka na chetnego cena dla forumowiczow 2900 [uszkodzone immo oraz pekniety waz od wspomagania, reszta naprawde w dobrym stanie] Teraz przejdzmy do konkretow. Cel jaki chce osiagnac to okolice 400km. Napisze liste modifikacji jaka chcialbym dokonac i prosilbym o ocene projektu oraz korygacje ewentualnych bledow. -Turbo (doradzie) 5000zł -Kute korbowody Prism 1500zł -Panewki ALC Race 300zł -Wtryski 630cc Siemens 700zł -Sprzegło by Radzikowski 1500zł -TIPa 3", połączenie intercoolera3", kolektor wydechowy , downpipe 3" wykonam sam z nierdzewki 1500zł -Stożek 500zł -Intercooler 500zł -Pompa paliwa audi TT225 500zł -DV audi TT225 500zł -Przesyłki,uszczelki,śruby,sworznie, opaski itp 3000zł -Chip Gregor10 1500zł Całość ~17 000PLNów Napiszcie o czym zapomniałem, na co zwrocic uwage Przepływke chce zostawic stara tylko wpasowac ja w sztywny dolot 3", kolektor dolotowy bez zmian. Maszyne powoli bede skladac sam, strojenie wiadomo. Edytowane 9 Sierpnia 2015 przez bandyta928 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 (edytowane) pompe paliwa dalbym bosch 044, turbo - np Borg Warner EFR 6758 skoro rozbierasz silnik to dodaj nowe pierscienie, pasowanie korbowodow - nie daj sobie wmowic ze sa precyzyjnie wykonane. warto wymienic wszystkie atrakcje typu dv, n75. sprzeglo mozesz zrobic tak jak u mnie - zamach z abk + sprzeglo rs4. jaki silnik ma robic za baze projektu? Edytowane 9 Sierpnia 2015 przez marcindlug Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandyta928 4 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 pompe paliwa dalbym bosch 044, turbo - np Borg Warner EFR 6758 skoro rozbierasz silnik to dodaj nowe pierscienie, pasowanie korbowodow - nie daj sobie wmowic ze sa precyzyjnie wykonane. warto wymienic wszystkie atrakcje typu dv, n75. sprzeglo mozesz zrobic tak jak u mnie - zamach z abk + sprzeglo rs4. jaki silnik ma robic za baze projektu? Rzeczywiście z mojej wypowiedzi ciezko wywnioskowac w jaki silnik mam zamiar inwestowac, a chodzi o AEB. Nie lepiej brac GT3071R, chyba ma lepszego spoola? Jaki wyjdzie koszt takiego sprzegla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 jesli AEB to nie zapomnij o panewkach walka posredniego gdybym jeszcze raz mial wybierac turbo wybralbym wlasnie EFR, GT30 to tez dobry wybor. jesli chodzi o spool to przy tym rozmiarze i tak najlepiej zrobic strokera. ewentualnie mozesz oszczedzic na projekcie i wziac moj silnik razem z osprzetem, sporo zostanie ci w kieszeni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandyta928 4 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Zastanawialem sie wlasnie nad blokiem 06A i zwiekszeniem pojemnosci ale to za duzo zabawy. Na pewno bede wkladal walki rozrzadu z ADRa. Od nowego roku wyjezdzam do niemiec do roboty, wiec po pracy bede mial sporo wolnego czasu dlatego szukam sobie jakies dłubaniny. To bedzie moj pierwszy tuning samochodu, przygotowuje sie do tego od dawna wiec z przykroscia musze odrzucic twoja hojna propozycje ale chetnie zobacze co przeszlo mi kolo nosa. Podeślij jakies info jaki masz piec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Blok 058 tez sie do tego nadaje, obstawialbym ze nawet latwiejszy temat niz 06A http://a4-klub.pl/index.php?/topic/[email protected]:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandyta928 4 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Dzieki za rady. Jakby inni forumowicze chcieli podzielic sie doswiadczeniami chetnie wyslucham Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_M 3 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Ja mam tylko taką małą uwagę co do sprzęgła. U siebie w AEB mam 300+ miałem sprzęgło od Radzikowskiego ( docisk wzmocniony 40%, tarcza organiczna i seryjny dwumas ) sprzęgło chodziło z taką mocą ponad 3 lata, i było ok ale na dzień dzisiejszy jak miałbym wkładać jeszcze raz jakieś sprzęgło to zrobiłbym tak jak Marcin pisze. Koło jednomasowe z ABK i do tego tarcza z dociskiem z S4/RS4 lub tarcza z 2.5tdi/S4/RS4 a docisk z VW LT 2.8TDI. Aktualnie mam takie sprzęgło 240mm i dużo lepiej się na tym jeździ niż na sprzęgle od Radzikowskiego a przy okazji wychodzi taniej. Co do pompy paliwa możesz założyć z S4 B5 ale tą wysoką Pierburg-a 8D0 906 091C pasuje p&p w fabryczny kosz 1.8T jedynie musisz przerobić przewód paliwowy. Marcin dlaczego do tego stokera nie włożyłeś wału z diesla z wykorbieniem 95.5mm ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 odpowiedz na to pytanie jest bardzo prosta - wczesniej znalalzlem wal ABF w nominale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się