Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klima zanika przy większych obrotach


jozin3k

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam audiczke 2006 rok mam problem mianowicie przy większych obrotach z tego co zauważyłem i w te upalne dni klima wydaje się jak by zanikala w te upalne dni na postoju gdy stoję na światłach to nagle wraca klima. Natomiast jak jest chłodny wieczór to przy większych obrotach działa dobrze czuć te zimno. Proszę o pomoc byłem sprawdzić czynnik szczelnosc wszystko mam sprawne co może być przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, posiadam audiczke 2006 rok mam problem mianowicie przy większych obrotach z tego co zauważyłem i w te upalne dni klima wydaje się jak by zanikala w te upalne dni na postoju gdy stoję na światłach to nagle wraca klima. Natomiast jak jest chłodny wieczór to przy większych obrotach działa dobrze czuć te zimno. Proszę o pomoc byłem sprawdzić czynnik szczelnosc wszystko mam sprawne co może być przyczyną?

podłącz vaga sprawdź parametry na pracującym układzie reg. ciśnienia czynnika w sprężarce sprężarki , jakie temp. na wszystkich czujnikach ,ew. błędy , ilość czynnika w układzie to nie wszystko , wentylator chłodnicy klim. czy działa ,fachowcy od klimatyzacji lubią sprawdzać i dobijać czynnik a resztę olewają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by to była wina sprężarki to jakie były by objawy? Teraz stoję na postoju i wszystko jest git. Jak jechałem jest takie uczucie jak by zaciągal powietrza z zewnątrz. I miesza się z klima i powstaje cieplejszy powiew

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawiem teraz zacząłem na maxa, gdy stoje na postoju albo jest to noc chłodna to klima działa dobrze. NIe wiem co jest, juz mnie to męczy ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnij pod kompa i zobacz jaką masz temperature na parowniku. Powinno być około 4-7stopni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się do tematu bo mam ten sam problem.. Klima działa tylko na wolnych obrotach (włącza się chwile po odpaleniu) po dodaniu gazu nawet na 1.2tys. obrotów wyłącza się sam kompresor wentylatory chodzą. Brak błędów na kompie. Wziąłem sprawy w swoje ręce wyjąłem kompresor i zawór. Wszystko niby w porządku, na krótko działa. Wymieniłem dławik. Potem odkręciłem czujnik ciśnienia w chłodnicy. Okazało się ze był poluzowany i jeden pin w kostce zaśniedziały. Wyczyściłem poskładałem jak trzeba, pojechałem nabić i nic nawet włączyć się nie chciała. Przegoniłem trochę auto i na wolnych działa. Wszystko zaczęło się od tych upałów. Wcześniej nie było żadnych problemów.

Edytowane przez Mateusze30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam to jeszcze raz ja, zrobiłem zdjęcie rurek które wchodzą do kokpitu. Mianowicie nie wiem czy one całe powinny być zimne u mnie przedstawia się to tak rurka ciepła jest do śruby i schodzi w dół od śruby do kokpitu jest zimna:

gS8G6qg.jpg

Edytowane przez jozin3k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Ci czekam na wiadomość, jak byś mógł sprawdź w jakiej pozycji znajduje się wiatrak, bo u mnie znajduje się w jednej pozycji przy włączonej wyłączone chodzi tu o ten łopatki:

vSsB4Co.jpg

Edytowane przez jozin3k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klapy u mnie na zapłonie się zamykają po odpalaniu otwierają, no chyba że zamknę obieg na klimatroniku. Lepiej otwórz maskę i przysłuchaj czy u Ciebie też kompresor się wyłącza po dodaniu gazu.. Zauważalne są dodatkowa wibracje i spadek obrotów silnika po włączeniu kompresora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

wczoraj jadac autostrada około 150 km/h przestała mi działać klima.po zjechaniu z autostrady zatrzymałem się standardowo na zapalanie fajki.

po 5 min ruszyłem jechałem około 100 km/h klima znowu zaczela działać. dzisiaj podpoiołem się na szybko do vcds. zrobiłem outtest - nie była bledow. Nastepnie przeszedłem do poszczególnych kanałów jednakże zauważyłem jak ustawiłem klimatronik na LOW ciśnienie wzrosło do około 13-14 bar, jednakże po 1 minucie spadlo do 6-7 (wtedy nie chłodziła) po około 30 s znowu ciśnienie wzrosło i tak w kolko . po otwarciu maski i przylozeniu ucha kolo przewodow z zaworkami slychac takie szyczenie czy to normalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie również syczy, klime mam szczelna wiec chyba tak powinno być ale niech inni się wypowiedzą którzy mają dobrą klime.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tamtym miejscu będzie syczeć. Walczę dalej z osuszaczem ten intercars mnie kiedyś wykończy. Pół dnia drutowania żeby osuszacz pasował jutro jadę nabić jak będzie szczelne dam znać co i jak. Ponoć potrafi się przypchać w środku. Ciśnienie w układzie wzrasta i kompresor odłącza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co może być przyczyną że rozlacza mi kompresor?

Wysłane z mojego 2014811 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile czynnika powinno być w b7 avant 2.0 tdi bpw?

Wysłane z mojego 2014811 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj byłem u specjalisty.nie miał czasu,ale stwierdził że sprezarka się kończy. Na wolnych obrotach działa bardzo dobrze temperatura na parowaniku spada nawet do 2 stopni ciśnienie około 13-14 bar. Możliwe że to wina kompresora?

Wysłane z mojego 2014811 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez baxy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...