3lderslave Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 (edytowane) witam po pierwsze to nie wiem czy odpowiedni temat ale opisze sytuacje i prosze o pomoc jade sobie jakies 15km/h i chcac skrecic w prawo na skrzyzowaniu walnelo wspomaganie i zapalila sie dioda od akumulatora. Od razu zgasilem silnik i przepchnalem na parking, samochod odpalil, otworzylem maske i pasek -zerwal sie(?) - zsunal sie(?), nie widzialem miejsca w ktorym by widac bylo pekniecie, zerwanie, tylko zsuniecie sie miedzy "wały"(nie znam sie?). Jeszcze przed otworzeniem maski zdawalo mi sie smieszne ze by poszedl pasek bo doslownie 5 minut wczesniej rozmawialem z pasazerem ze trzeba bedzie jechac na dniach do mechanika wymienic pasek bo nie byl wymieniany za mojej kadencji a jak kupowalem auto to jeszcze byl w dobrym stanie. Przygazowalem do 2.5 na luzie no i slychac bylo piszczenie, wylaczylem, maska, widac golym okiem ze cos jest nie tak. I teraz tak, jesli wymienie ten caly pasek to moje wspomaganie wroci a czerwona dioda z akumulatora zniknie? silnika nie uszkodzilo bo na moje logiczne myslenie silnik odpalil i krecił, na pol sprzegle musialem podjechac na parking. Ktos mial cos podobnego albo wyjasni moj problem? PILNE, czytalem cos ze jak jest silnik bezkolizyjny to nie powinno byc takich duzych problemow, a jakby bylo inaczej to chyba by silnik nie odpalil? i jakie koszty, bo to chyba najwazniejsze :/ Edytowane 25 Sierpnia 2015 przez 3lderslave
Andrzej07 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 (edytowane) Kolego to nie pasek rozrządu , tylko pasek od wspomagania , alternatora itp jakiś dziwny ten pasek na tym zdjęciu co tu pokazałeś , powinien być szeroki jak rolka od altka. Wymień go na prawidłowy i powinno być ok Ps: sprawdź sobie pasek rozrządu bo po tym co widzę to niezły mechanik był ze taki pasek na ww osprzęt założył Aaa już widzę , że zsunął się i porwało go trochę. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 25 Sierpnia 2015 przez Andrzej07
3lderslave Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2015 (edytowane) dzieki, wlasnie troche poczytalem o pasku "klinowym" o ktorym wczesniej wgl nie slyszalem i na 99% to jest wina wlasnie tego paska. Jest on odpowiedzialny za pompe wodna, alternator,klime i pompe wspomagania. Klimy nie sprawdzalem a jak mi sie zerwal to nie mialem duzo stopni wiec tego nie sprawdze, ale wlasnie alternator i wspomaganie w jednym czasie przestalo dzialac i jutro bede dzialal. Widze ze to tanie jest i nie robi wiekszych szkod, a juz sie balem ze rozrzad poszedl. Anyway dzieki za odp. A i jeszcze jedno, ile lacznie moze mnie kosztowac wymiana paska rozrzadu i paska klinowego? i tylko jeszcze pytanie czy dam rade na zerwanym pasku klinowym przejechac do mechanika 3km? cos moze sie stac? wiadomo ze nie mam ani alternatora ani wspomagania ale wydaje mi sie ze nie powinien sie rozladowac przez taka trase Edytowane 25 Sierpnia 2015 przez 3lderslave
jospethe Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Ciekawe czy napinacz nie jest czasem do wymiany. Dlatego może pasek się wytarł.
3lderslave Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2015 witam, zawiozlem auto do mechanika, okazalo sie ze 2 paski do wymiany i napinacz. Pasek sie gdzies wkrecil przez napinacz. pozdr
Romeck Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Bardziej przypomina rzemyk od maszyny do szycia niż pasek wielorowkowy [emoji14] Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się