Herdas 1 Opublikowano 23 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 u mnie podczac roboty wyszlo pare rzeczy o ktorych mi mechanicy powiedzieli to inna miska lapa na filtr oleju i cos z orurowaniem oraz inne drobnostki jakies uzczelki itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz367 0 Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 (edytowane) Czyli ty masz AWX w swoim samochodzie? Myślałem o przełożeniu całego osprzętu z mojego silnika, moją miskę oraz łapy. A co z softem robiłeś coś? Edytowane 23 Września 2015 przez Mariusz367 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdas 1 Opublikowano 25 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Miałem BKE, kupiłem słupek z AWX, swój osprzęt z BKE wsadziłem na blok AWX. Nie obyło się bez przeróbek. Pompki zostały, turbo ze 116 zmieniłem na 130 od AWX. Soft jeszcze nie robilem, mimo tu auto ładnie się zbiera. Różnice miałem w misce olejowej i świece inne plus jakies uszczelki itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz367 0 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Silnik AWX zamontowany, wywalony DPF oraz dwómasa, tubrina po regeneracji, po wszystkim hamownia i soft z wywaleniem dpf i egr. Niby wszystko ok ale mam problem z odpalaniem po dłuższym postoju (min 8 godz.) puszcza dyma oraz przez ok 5 sek nierówno pracuje. Uszczelnienia na pompkach nowe a problem jest nadal. Może ma ktoś pomysł co może być przyczyną ja skłaniam się w kierunku pompek bo dwie są już nie najlepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes870 0 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 bipy jakie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 (edytowane) Silnik AWX zamontowany, wywalony DPF oraz dwómasa, tubrina po regeneracji, po wszystkim hamownia i soft z wywaleniem dpf i egr. Niby wszystko ok ale mam problem z odpalaniem po dłuższym postoju (min 8 godz.) puszcza dyma oraz przez ok 5 sek nierówno pracuje. Uszczelnienia na pompkach nowe a problem jest nadal. Może ma ktoś pomysł co może być przyczyną ja skłaniam się w kierunku pompek bo dwie są już nie najlepsze. Daj loga grup 013,018 i 023 na biegu jałowym, od momentu włączenia stacyjki do do momentu gdy silnik zaczyna równo pracować Wtedy postaram się coś więcej powiedzieć, a zgadywać nie będę a i jeszcze pytanko, jak wygląda ten dym po odpaleniu ? Edytowane 27 Stycznia 2016 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się