Kruk_89 7 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Sprawdzaliście ile wasze niunie leco max-speed? u mnie prawie 240km/h przy obrotach nieco ponad 6 tysięcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucky27 0 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 1.8 163km BFB równe 240 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 (edytowane) 1.8 163km BFB równe 240 Pomiar na GPS-ie czy na liczniku? Ja mam kaganiec w ECU na 210km/h (amerykaniec...) a na liczniku widziałem już 220km/h Także tego... BTW. Kumpla Matiz pokazywał 150km/h na szafie a GPS... 125km/h PS. http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/audi/a4/b6/sedan/silnik-benzynowy-1.8-t-163km-2002-2004/ http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/audi/a4/b6/sedan/silnik-benzynowy-3.0-v6-220km-2000-2004/ Pewnie niedługo ktoś napisze, że leciał zdrowym ASN-em 260km/h Sprawdzaliście ile wasze niunie leco max-speed? u mnie prawie 240km/h przy obrotach nieco ponad 6 tysięcy Zakładając przekłamanie licznika przy dużych prędkościach rzędu 10km/h to coś mało... chyba, że to GPS tyle pokazał Edytowane 1 Września 2015 przez BeyerBrown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boro81 0 Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Leciałem 245 km/h więcej myślę , że by poszła , ale zabrakło drogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk_89 7 Opublikowano 1 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 to jest fakt ze gps pokazuje mniej nizeli licznik. na liczniku mialem prawie 240 mowie prawie bo wskazowka nie wszedla na biale pole a tzeba bylo hamowac licze sie z tym iz na gps moglo by byc jakies 3-10km mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 (edytowane) Oktawką 1.9TDI 105KM udało mi się wycisnąć (licznikowe) ok. 205~210km/h. Z włączoną klimą. A w danych tech. jak byk V-max: 191km/h http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/skoda/octavia/ii/kombi/silnik-diesla-1.9-tdi-pd-105km-2005-2012/ Edytowane 1 Września 2015 przez BeyerBrown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk_89 7 Opublikowano 1 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 kolego wiadomo że tylo letnim autem nie polecimy wiecej niżeli producęt napisał chyba że było coś modzone:P i teraz jest ten ból gdzie a3 1.8t oblatywało się nie jeden 3 litrowy samochód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszolek 0 Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 moja 228km/h na GPSie. Licznik był w okolicach 240 albo i dalej. Był jeszcze zapas, ale droga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 (edytowane) kolego wiadomo że tylo letnim autem nie polecimy wiecej niżeli producęt napisał Zdrowy motor powinien trzymać fabryczne parametry (krzywe mocy/momentu) a więc powinien też zapewnić deklarowane osiągi. Po to są min. zaszyte w ECU tzw. długoterminowe adaptacje, które to uwzględniają min. naturalne zużycie silnika lub jego osprzętu. Jednym z elementów wchodzącego w skład systemu regulującego długoterminowe adaptacje są drugie sony lambda, nazywane potocznie diagnostycznymi, a które to bardzo ochoczo co niektórzy wycinają z softu po usunięciu katalizatorów Edytowane 2 Września 2015 przez BeyerBrown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk_89 7 Opublikowano 2 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 ja teraz tez wywalam katy bo padły:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 (edytowane) A ja dzisiaj wstawiam nową ekologię Powiedziałem tłumikarzom, że mają tak zrobić by błąd niskiej wydajności kata nigdy się już nie zaświecił, bo inaczej to przyjadę z reklamacją Twierdzą, że tak zrobią, dają roczną gwarancję... co ciekawe nawet w ASO mi ich polecili Z tego co zrozumiałem to korzystają z ich usług w przypadku napraw pogwarancyjnych... Edytowane 2 Września 2015 przez BeyerBrown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się