Skocz do zawartości
IGNOROWANY

v-speed


Kruk_89

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdzaliście ile wasze niunie leco max-speed? u mnie prawie 240km/h przy obrotach nieco ponad 6 tysięcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.8 163km BFB równe 240

Pomiar na GPS-ie czy na liczniku?

Ja mam kaganiec w ECU na 210km/h (amerykaniec...) a na liczniku widziałem już 220km/h :D

Także tego... :hi:

BTW. Kumpla Matiz pokazywał 150km/h na szafie a GPS... 125km/h :decayed:

PS.

http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/audi/a4/b6/sedan/silnik-benzynowy-1.8-t-163km-2002-2004/

http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/audi/a4/b6/sedan/silnik-benzynowy-3.0-v6-220km-2000-2004/

Pewnie niedługo ktoś napisze, że leciał zdrowym ASN-em 260km/h :wink:

Sprawdzaliście ile wasze niunie leco max-speed? u mnie prawie 240km/h przy obrotach nieco ponad 6 tysięcy

Zakładając przekłamanie licznika przy dużych prędkościach rzędu 10km/h to coś mało... chyba, że to GPS tyle pokazał :hi:

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest fakt ze gps pokazuje mniej nizeli licznik. na liczniku mialem prawie 240 mowie prawie bo wskazowka nie wszedla na biale pole a tzeba bylo hamowac licze sie z tym iz na gps moglo by byc jakies 3-10km mniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oktawką 1.9TDI 105KM udało mi się wycisnąć (licznikowe) ok. 205~210km/h. Z włączoną klimą.

A w danych tech. jak byk V-max: 191km/h :kox:

http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/skoda/octavia/ii/kombi/silnik-diesla-1.9-tdi-pd-105km-2005-2012/

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego wiadomo że tylo letnim autem nie polecimy wiecej niżeli producęt napisał:P chyba że było coś modzone:P i teraz jest ten ból gdzie a3 1.8t oblatywało się nie jeden 3 litrowy samochód :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego wiadomo że tylo letnim autem nie polecimy wiecej niżeli producęt napisał

Zdrowy motor powinien trzymać fabryczne parametry (krzywe mocy/momentu) a więc powinien też zapewnić deklarowane osiągi. Po to są min. zaszyte w ECU tzw. długoterminowe adaptacje, które to uwzględniają min. naturalne zużycie silnika lub jego osprzętu. Jednym z elementów wchodzącego w skład systemu regulującego długoterminowe adaptacje są drugie sony lambda, nazywane potocznie diagnostycznymi, a które to bardzo ochoczo co niektórzy wycinają z softu po usunięciu katalizatorów :D

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dzisiaj wstawiam nową ekologię :)

Powiedziałem tłumikarzom, że mają tak zrobić by błąd niskiej wydajności kata nigdy się już nie zaświecił, bo inaczej to przyjadę z reklamacją :P

Twierdzą, że tak zrobią, dają roczną gwarancję... co ciekawe nawet w ASO mi ich polecili :hi:

Z tego co zrozumiałem to korzystają z ich usług w przypadku napraw pogwarancyjnych...

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...