plikowieclol Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 Witam, jestem posiadaczem audi a4 b5 wszystko wskazuje na to iż poprzedni własciciel dokonał przeróbki z manualnej klimy na klimatronic, i tutaj zaczynają się problemy regulacja nawiewów i klap działa jednak ostatnio zauważyłem iż autko cały czas jezdzi na obiegu zamkniętym, Wiem iż obieg zamknięty jest sterowany za pomocą podciśnienia jednak gdy zdjiąłem schowek okazało się iż przewód do dzwigni sterującej klapą idzie bezpośrednio , ktoś zapomiał o elektrozaworku , więc zakupiłem elektrozaworek jednak nie mogę zorientować się gdzie go podłączyć, po przeszukaniu wszystkich mozliwych kostek wszędzie gdzie jest 12v nie ma zadnej zmiany napięcia kiedy nacisnę przycisk obiegu zamkniętego w związku z powyższym 1. jak jest sterowany elektrozawór od podcisnienia kloapy recyrkulacji powietrza tzn + czy - 2. czy elektrozawór jest zasilany naopięciem 12v 3. czy musi byćuruchomiona klimatyzacja aby obieg zamknięty zadziałał. 4. czy błędy klimatyzacji , mogą powodować ze obieg zamknięty nie będzie działał 5. jak najprosciej podłączyć elektrozawór aby działał z panelu klimatronika, czy możnaby podpiąć się bezpośrednio do pod jedną z kostek z panelu? proszę o jakąkolwiek poradę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się