Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem z odpalaniem na zimnym


lola118

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z odpaleniem zimnego silnika... Bywa tak iż odpali od strzala i zgaśnie jesli przytrzymam go na 1.5 tys obr po 20 sek jest gitara później pali dobrze podlaczylem pod scaner i wyskoczyl tylko blad podgrzewania sady lambda pierwszej ale o ile dobrze kojaze podczas odpalania sonda jest pomijana dodam iż mam inst. Gazowa od 2 lat i filtr stożkowy. Gdzies znalazłem inf o tym ze czujnik dwu pinowy moze blednie wskazywać temp ale u mnie go nie ma :/ lub nie mogę znaleźć... Prosilbym o jakies porady.. Dodam ze uszczelnilem caly dolot wrą z przepustnica..

Na gazie chodzi równiutko bez zastrzeżeń na benzynce jakby mu czegos brakowało przy wyższych obrotach strzeli z filtra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mówisz, że masz nadwozie typu hatchback :polew: podlaczyles auto pod skaner :decayed: i masz napęd rwd :grin:

no k**wa made my day :kox::kox:

jesli nie wywala ci czujnika temp cieczy chlodzacej g62, to po co go niby wymieniac? o,O

stawiam na zawaloną syfem przepustnice

Edytowane przez uszolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no konto zakladalem na telefonie i takie głupie opisy wyszly mam sedana z napędem przednim i pozniej to poprawie na kompie jak macie sie czepiac ;) ale mniejsza o to jak można bezpiecznie wyczyścić przepustnice?? Jakies wskazówki :D

Edytowane przez lola118
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są jakies "przeczyszczacze" w szprejach ale ja nie wierze w to gówno, najlepszym sposobem jest zwalenie przepustnicy i wyczyszczenie dokladnie benzyna ekstracyjna z nagaru jesli to nie pomoze bedziemy myslec dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wątpię żeby to była wina przepustnicy.ale jak chcesz możesz ją wyczyścić.odkręcasz dolot,wypinasz rurki odmy,linke gazu,rurkę map-sensora i kostkę od przepustnicy.przepustnicę trzymają 4 śruby na imbus chyba 6.ja czyściłem zmywaczem do hamulców.a i jeszcze przewód od filtra z węglem odkręcasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wątpię żeby to była wina przepustnicy.ale jak chcesz możesz ją wyczyścić.odkręcasz dolot,wypinasz rurki odmy,linke gazu,rurkę map-sensora i kostkę od przepustnicy.przepustnicę trzymają 4 śruby na imbus chyba 6.ja czyściłem zmywaczem do hamulców.a i jeszcze przewód od filtra z węglem odkręcasz

jeśli sadzisz ze Male prawdopodobieństwo żeby byla to przepustnica to moze podsuń jeszcze jakiś watek na ten temat.. ;) w samej przepustnicy mam rozumieć ze nic się nie demontuje???

Dam znac co wyszlo po wyczyszczeniu przepustnicy... Milego dnia pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik wody wymien na ori.

Kolego czy dal bys rade podeslac fotkę tego czujnika a mianowicie chodzi mi o rozmieszczenie pinow(kolory kabli) bo widziałem ze u mnie ktos cos w kostce tej4 pinowej dlubal i każdy kabel poizolowany jakby byla kiedys urwana kostka . Nie wiem czy mozna by bylo pomylić sie przy ich laczeniu ale błędów nie ma oraz pytanko czy ten filtr węglowy którego waz połączony jest z przepustnica moze miec wpływ na odpalanie?? Bo mam wrażenie ze jak odpalam zimny do jak by ktos odkurzacz wlaczyl... Sory za taki nawal pytan ale czaly czas jeździłem dieslem hahah Edytowane przez lola118
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz modul zaplonowy czujnik wody znajduje sie zaprzepustnica jak sciagniesz do czyszczenia to w metalowej rurce bedzie bedzies go widzial z kwadratowa wtyczka . jak pisal kolega wyzej tylko oryginalny wchodzi w gre zamienniki do d*py sa .


i nie zakladaj 50 tematow lepiej pisac wszystko w jednym ... zmien dane bo naprawde Uszolek ma pompe jak i ja ;p .


czujmik tu lezy pod nr 14 http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/a2394c8bc2a1f8bb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wielkie jutro zajrzę pod maskę ... Dane zostały zmienione he.. Dam znac co i jak .

Czy możliwe jest bym nie miał tego sensora temp. Na dwa piny który jest na tej rurce metalowej?? Dzis po oględzinach nie mogłem go znalezc.

Dzis podczas odpalania odlaczylem czujnik temp( 4piny) i nie bylo zadlej różnicy czy byl wpiery czy nie.

Edytowane przez lola118
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciebie interesuje tzlko 4 pinowy . wymien go . jak jest zepsuty czy odepniesz wtyczke to tak samo pokaze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest tylko 1 czujnik 4-pinowy.wydaję mi się że 2 czujniki były w starszych ABC.jeden na zegary drugi do ecu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc napisałem że interesuje go ten 4 pinowy bo taki tylko posiada

Gesendet von meinem E39 mit Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy!!! pilnie potrzebuje nr katalogowy czujnika temperatury poniewaz u mnie chyba jakis badziew jest jesli dalo by rade bylbym wdzieczny .. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zalej do pelna beny przelataj na samym gazie i zobacz jak sie bedzie zachowywać u mnie to pomoglo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale i tak musze sprawdzic ten czujnik poniewaz koleszka od ktorefo kupilem auto miak rozne pomysly ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...