patryk2293 0 Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Witam, mam problem z odpaleniem mojej a4 silnik Adp. Chodzi o to że czasami pali od strzala a czasmi musze krecic długo. Przewaznie po dłuzszym postoju nie pali ale zdarza sie tez na cieplym. Co to może być z tym odpalaniem? Wymienione zostały: pompka paliwa i filtr, sonda lambda, kopułka i palec, świece i przewody wtryski sprawdzone, są ok, reduktor nie puszcza, Vag pokazuje: blad przepływomierza ale już tak mam ze dwa lata i palil na strzal bląd pamięci Rom spalanie stukowe na 3 cylindrze - sporadyczny mechanicy rozkladaja ręce, każdy mowi cos innego. Ma ktoś pomysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzymoSzymo 0 Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Sprwadź czujnik temp. silnika. Koszt ok 40 zł. Miałem podobnie, na ciepłym nie chciał odpalać. Po wymianie jak ręką odjął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk2293 0 Opublikowano 13 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 czujnik dobry jest bo na vagu pokazuje dwie takie same temperatury może czujnik Halla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzymoSzymo 0 Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 czujnik dobry jest bo na vagu pokazuje dwie takie same temperatury może czujnik Halla? Też może być. Sprawdź jeszcze oczywiście akumulator ( w jakim stanie ) i cewkę zaplonową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk2293 0 Opublikowano 14 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Akumulator nowy a jak skutecznie sprawdzić cewke? bo tak w ciemno wymienić to koszty znowu rosną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzymoSzymo 0 Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Akumulator nowy a jak skutecznie sprawdzić cewke? bo tak w ciemno wymienić to koszty znowu rosną Trzeba użyć oscyloskopu. Musiałbyś znaleźć kogoś kto posiada oscyloskop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek200110 0 Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 witam dołącze sie do tematu, szukalem po innych tematach ale nic niemoge znalezc, pomógl by mi ktoś? od pewnego czasu z moim silnikiem dzieje sie cos dziwnego a mianowicie 1) pierwsza wada jest taka ,że podczas jazdy lub na postoju na bezynie lub na gazie nagle na ułamek sekundy spadaja obroty zadko sie tak zdaża przynajmniej 2 razy co kazde odpalenie później już jest z tym dobrze wyglada to tak jak by odcinalo iskre na sekunde, 2) po drugie gdy przekraczam 3tyś obrotow i chciałbym wyprzedzac, silnik zaczyna lekko przerywac. czego to mogą być objawy? sprawdzilem miernikiem na zwarciu czujnik polozenia walu na zimnym silniku pokazuje wartość 840 natomiast na goracym 1077. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się