Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] montaż sygnału dźwiękowego / fanfary


zdeniu

Rekomendowane odpowiedzi

z racji że jestem totalna noga z elektryki (no + od - odróżniam) prosiłbym o łopatologiczne wytłumaczenie jak chłop krowie na rowie

jest sygnał/trąba

jest sprężarka (sa dwie wsuwki + i -)

i jest przekaźnik na którym jest taki schemacik

przekafh7.jpg

no właśnie i co dalej :co: co gdzie podłączyć :co:

z tego co wyczaiłem to chyba z 87 prowadzę kabelek do (+) wsuwki w sprężarce

czy tak :co: no i co i gdzie dalej podłączyć :co: gdzie wetknąć przewody które zostaną zostaną po starych klaksonach :co:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie wetknąć przewody które zostaną zostaną po starych klaksonach

Możesz je podłączyć do 85 i 86, już przekaźnik będzie sterowany. 87 do sprężarki (+), a na 30 podajesz zasilanie najlepiej prosto z akumulatora (tylko nie zapomnij o dodatkowym bezpieczniku). Masę (-) dla sprężarki możesz wziąć z nadwozia. :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i chyba wszystko gra

gdzie wetknąć przewody które zostaną zostaną po starych klaksonach

Możesz je podłączyć do 85 i 86, już przekaźnik będzie sterowany.

rozumiem że nie ma znaczenia który z przewodów z klaksonu podłącze czy to pod 85 czy też pod 86 :co:

(tylko nie zapomnij o dodatkowym bezpieczniku)

jaki bezpiecznik wstawić , ile A :co:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem że nie ma znaczenia który z przewodów z klaksonu podłącze czy to pod 85 czy też pod 86

Większość przekaźników samochodowych jest bipolarnych, więc bieguny nie mają znaczenia.

jaki bezpiecznik wstawić , ile A

Zależy jakiej mocy masz tą dmuchawkę??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdeniu, nie wiem czy w twoim roczniku nie ma przypadkiem przkaznika od syg. dzwiekowego, bezpiecznik i tak chyba jest 25A w ori intalacji, na twoim miejscu podłączył bym sprężarkę prosto pod przewody od klaksonu i juz, jezeli bedzie wiekszy pobor prądu niż na ori to tylko spali ci bezpiecznik, i wtedy możesz się bawić w jakieś dodatkowe przekaźniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek daj jakiś mały 7.5A, a jak by go paliło to zmienisz na większy.

Te fanfary ze względu na sprężarkę pobierają raczej trochę więcej prądu niż 7,5A.

Spokojnie można wrzucić 10A i to też nie wiem czy nie będzie za mały :wink4:

Kilka lat temu miałem to w małym autku to kontrolki lekko przygasały jak trąbiłem :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki chłopaki za info

jak tylko znajdę chwilkę aby wjechać na podnośnik i gdzieś upchnąć trąbę to dam znać co i jak :wink4:

a trąba to takowa

tuning.48ab262c560ec.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...