Arturoo 21 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Sprawny silnik z padniętymi świecami zimą zapali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwusek 0 Opublikowano 29 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 swiece nowe sa ale coś jest nie tak bo krótko grzeją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) swiece nowe sa ale coś jest nie tak bo krótko grzeją to ,że krótko kontrolka na desce świeci to jedno( jest jeszcze ciepło de facto ;-) )..,a to po jakim czasie przekaźnik "pyknie" to drugie wtedy też dopiero ładowanie wraca na jakieś 12v....przyuważ sobie to Edytowane 29 Września 2015 przez Arturoo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwusek 0 Opublikowano 29 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 własnie nie słyszę tego pyknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 przekaźnik jest w listwie pod kierownicą wyłącz nadmuch ,radio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) Jak temperatura chłodziwa będzie powyżej 6 st . C to nie będzie żadnego pyknięcia, bo powyżej tej temperatury sterownik świeć nie załącza przed uruchomieniem silnika Umiecie przeczytać ze zrozumieniem to co napisałem już wcześniej w poście nr. 20 ? Edytowane 29 Września 2015 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwusek 0 Opublikowano 29 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 byłem teraz odpalić auto i było pykniecie po czym napiecie skoczyło na 12v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Przed pyknięciem jakie napięcie pokazywał voltomierz i jak długo ? A czujnik temperatury podłączyłeś z powrotem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwusek 0 Opublikowano 29 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 więc tak dokładnie nie wiem ile było przed 12 może z 11V tak na oko swiece grzały ok 4-5 sec potem zgasły po kilku sec było pyknięcie i wskoczyło na 12V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Po nocy podłącz VAG-a i porównaj temperatury paliwa, powietrza zasysanego i chłodziwa. nie powinny się różnić o więcej niż 3-4 stopnie C. Sprawdź też czy nie ma błędu czujnika temperatury cieczy chłodzącej. Jakby temperatura chłodziwa odbiegała mocniej w od pozostałych, to może znaczyć że czujnik jest uszkodzony, a jeżeli odchyłka będzie w dół to może też oznaczać że nasi tam byli i jakiś patent już jest zamontowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się