Tweak 2 Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Witam Panowie W mojej Audi od jakiegoś czasu zaczęło coś piszczeć podczas kręcenia kierownicą, nie ważne czy auto odpalone, piszczy cały czas gdy kręcę kierownicą, na postoju, przy skręcaniu po drogach, wymieniałem płyn całkiem nie tak dawno na febi 6162 zielony. Czy to może pompa siada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ChiPis 2 Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Piszczy pod maską czy np opony? pytam bo jeżeli jest zła geometria/zbieżność to tak będzie się działo ale tylko podczas jazdy. Jeżeli natomiast pod maską przysłuchaj się czy dochodzi to spod pompy wspomagania. Pochyl się nad nią i niech ktoś kręci kierownicą. Możliwe, że pompa jest już w wątpliwej kondycji a zalany olej jest ciut rzadszy niż miałeś. Wtedy może się tak dziać. Ja w innym aucie miałem tak, że zaczęło buczeć we wspomaganiu, zalałem gęstszy olej i ucichło. Co nie zmienia faktu że pompę będę musiał niedługo wymienić Trzecia - skoro przy nieodpalonym też piszczy to obstawiałbym na jakieś połączenie gumowe, jakiś drążek etc. ew maglownica O_o? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tweak 2 Opublikowano 22 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 (edytowane) Pisk dochodzi ewidentnie spod podszybia (pompa jest wykluczona) gdzieś pod serwem to słychać - czyli coś z maglownicą? to jest taki pisk jakby od gumy. To nie od opon Geometria też dobra jest, bo nic w niej nie grzebałem, a byłem na diagnostyce i drążki nie mają luzów - jak i wahacze. Już wiem, że ten pisk pochodzi z lewego drążka kierowniczego - a raczej tej harmonijki od maglowicy co jest przed drążkiem - co teraz? regeneracja maglownicy? Edytowane 22 Września 2015 przez Tweak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilu8 0 Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 A czy a by nie czasem zaciera ci się połączenie kulowe drążka kierownicy z przekładnią ? Bo cos takiego jest w tej harmonijce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tweak 2 Opublikowano 23 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Jutro odstawiam auto do mechaniora Napiszę co było przyczyną. Ale mechanik wstępnie po oględzinach stwierdził, że to pierdoła w kabinie jednak i się zrobi. Magiel jest niby OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kafarek 0 Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Jeżeli by była pompa byś słyszał narastający pisk przy obracaniu kierownica, ja bym sprawdził jeszcze paski pod maska ew. napinacz i rolke alternatora. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tweak 2 Opublikowano 24 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 (edytowane) A co ma pasek i napinacz i rolka alternatora skoro na nieodpalonym też kwiczy Edytowane 24 Września 2015 przez Tweak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ChiPis 2 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Znalazła się konkretna przyczyna tych dźwięków? Co mechanik stwierdził? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się