dawkol-d1 0 Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Witam! Może i taki temat był, ale szukałem cały dzień na tym forum i na innych i nie znalazłem. Jak wyciągnąć zapalniczkę w konsoli środkowej w B5 po lifcie? Da się to jakoś wymontować bez rozbierania całej konsoli? Pozdrawiam, Dawid. Nikt nic nie wie? Nie robił nikt tego u siebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
khmok 0 Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 witam. z tego co sie orientuje musisz wysunac popielniczke, nastepnie wycignac ten plasikowu pojemniczek na popiol. pod nim jest przerwa w plasiku przez ktora bedziesz widzial dwie metalowe srebrne blaszki. ciagnac lekko popielniczke wciskasz srubokretem lekko blaszki i wylazi Ci to cale ustrojstwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawkol-d1 0 Opublikowano 13 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Ale to co opisałeś to jest w modelu przed liftem, czyli do 98r. a mi chodzi o poliftową wersję- od 99r. w górę. Na siłę chyba odpada. Nikt tego u siebie nie robił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojciec 0 Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Podłączam się do tematu - jest jakiś na to trick czy trzeba demontować tunel środkowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loco87 1 Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Tam jest takie kółko zębatka oporowa na sprężynie....4 zapadki metalowe. Wysuwamy kiepownice i na hama do przodu u mnie podziałało.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojciec 0 Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 U mnie już po ptakach - demolka środkowego tunelu, ręcznego (swoją drogą to wg. skanu nie wciska sie blokady żeby ściągnąć pokrycie ręcznego - to, które się "trzyma w łapie", tylko trzeba tę blokadę (jakby zatyczkę) podważyć np. śrubokrętem i wyciągnąć - wtedy demontaż ręcznego idzie jak po maśle. Następnie trzeba rozłączyć kostkę, odkręcić dwie małe śrubki i mechanizm zapalniczki mamy wyjęty. P.S. w moim przypadku cała zabawa była niezbędna, żeby wpiąć się pod zasilanie zapalniczki z CB (w tym celu montowałem dodatkowe gniazdo pasujące na wtyk zapalniczki), które mam zainstalowane na "stałe" pod podłokietnikiem (eliminacja zbędnych kabli oraz możliwość przekładania radia do innych aut - możliwość korzystania z dobrodziejstw posiadania wtyku do zapalniczki) [br]Dopisany: 15 Listopad 2008, 13:26_________________________________________________ Tam jest takie kółko zębatka oporowa na sprężynie....4 zapadki metalowe. Wysuwamy kiepownice i na hama do przodu u mnie podziałało.... zdaje się że pod warunkiem, że zapalniczka jest na konsoli środkowej (nie na tunelu) - u mnie kiepownica jest na knonsoli a zapalniczka koło dźwigni ręcznego..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się