myrmillo Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 Cześć Na początek napiszę, że znalazłem już kilka podobnych tematów, jednak dotyczyły one nieco innych objawów lub też silników z LPG Co następuje: Od kiedy poranki są chłodne i wilgotne mam problemy z odpaleniem swojego BEXa (PB bez gazu) pierwszy raz - kręcę 3-5 sekund i auto nie odpala drugi raz auto odpala ale zaraz obroty spadają mu do 400-600 i gaśnie trzeci raz - podobnie jak drugi, albo jeśli utrzymuje obroty na poziomie 800-1000 to po wciśnięciu gazu dusi się, krztusi, obroty spadają do 400-600 i gaśnie mój sposób żeby auto ruszuło - za trzecim czy czwartym odpaleniem zostawiam go chwilę, żeby pochodził, potem dodaję gazu - czasami obroty spadną i zgaśnie innym razem jak go mocniej przygazuję, dojdę do ok 3000 obrotów to wszystko jest ok Problem dotyczy TYLKO porannego odpalenia - auto może stać później kilka godzin i nie ma tego problemu Jeśli uruchamiam auto następnego dnia po nocy ale dopiero koło południa również nie ma tego problemu Przy okazji paliła się kontrolka check engine - było kilka błędów, ale po drodze był wymieniany akumulator więc auto nałapało trochę błedów, po ich skasowaniu kontrolka się nie pali, ale problem pozostał Błąd, który zwrócił moją uwagę to dotyczący złej pracy EGR, co myślicie? Sądząc po objawach i po połączeniu z chłodem i wilgocią stawiałbym na pękniętą cewkę lub coś w tym stylu, ewentualnie można by się zainteresować przepustnicą Miał ktoś podobny problem? Jakieś sugestie? Z góry dzięki za pomoc
Arkadiush Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 Podłącz kabel sprawdź błędy wyczyść przepustnice a ostatni krok dolej benzyny z 10 litrów do baku powinno być ok podobnie miałem
myrmillo Opublikowano 24 Września 2015 Autor Opublikowano 24 Września 2015 dzięki, stawiałem właśnie na to A co to za magia z tym dodatkiem paliwa? teraz mam ok pół baku, ale objawy były też przy pełnym
myrmillo Opublikowano 29 Września 2015 Autor Opublikowano 29 Września 2015 komp sprawdzony, żadnych błędów nie ma, czysto, problem niestety nie zniknął a się nasila, rano co raz częściej odpala, kłopot pojawia się już też w ciągu dnia Jakieś sugestie? pompa paliwa? Temat do zamknięcia problem rozwiązany. Głównym winowajcą był walnięty czujnik temperatury - komputer myślał, że silnik jest nagrzany i paliwo było podawane pod niewłaściwym ciśnieniem. Udało się dojść do tego, że na odpalaniu na zimnym, pompa nie zawsze zaskakiwała. Początkowo wymieniony był filtr paliwa jako głownym podejrzany. Nie wyeliminowało to problemu stąd sprawdzenie i wymiana czujnika Teraz wszystko gra
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się