Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Ściąga mi autko w prawo


bula_k

Rekomendowane odpowiedzi

ja juz nie wiem wymienilem cale zawieszenie z przodu na nowitenki prucz 1 galki od ukladu kierowniczego bo byla elegancka nastepnie ustawilem zbieznosc a autko dalej mi lekko sciaga w prawo czy to moze wina opon,wygladaja na ok nie wydaje mi sie zeby chamowalo lekko prawe kolo autko zostawia dwa slady nie cztery co to moze byc na diagnostyce ustawiali mi zbierznosc na porzadnym sprzecie konta sie wiadomo nie da ustawic ale wyszedl ok i zbierznosc wedlug nich tez miala byc ok pomocy prosz denerwuje mnie to strasznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wszystkie opony masz takie same ?? jak miałem kiedyś przez chwile jedna od kierowcy inna od pozostałych ściagało mi troche więc zmieniłem na taka jak pozostałe i było znacznie lepiej :cool1:

no i przede wszystkim ciśnienie ale to pewnie juz srawdziłem na początku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy przy zdejmowaniu opon z zimowych na letnie wiosną , podpisales je gdzie ktora byla bo to cholernie warzne ? mozesz je zamieniac tylko przud i tyl ale nie wolno stronami ! jezeli opony nie sa kierunkowe to odwroc jedna na feldze a druga zostaw tak jak byla, bo jak opona ustawi sie juz w jednym kierunku to musi tak chodzic inaczej zmieni sie opor toczenia a jezeli masz kierunkowe opony to sptubuj zamienic jedna strone np. prawa- przud na tyl a tyl na przud[br]Dopisany: 06 Listopad 2008, 22:49_________________________________________________no i wyrownaj cisnienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a poczym poznacz czy opony sa kierunkowe czy nie?

Jesli sa kierunkowe to masz oznaczenie na oponie, w która strone ma się obracać bądź oznaczenie strony wewnętrznej i zewnętrznej (inside, outside itp.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

inside (wewnatrz) i outside (na zewnatrz) jest na oponach asymetrycznych a mozna ja poznac po bierzniku poprostu pol opony jest inne od pozostalej czesci to wtedy musisz znalezc ten napis mozna tez spotkac napis tylko z jednej strony opony np. outside ! a jak jest opona kierunkowa to przewaznie patrzac od gory opony to jodelka musi byc do przodu samochodu skierowana ale tez powinna byc strzalka na boku opony zaznaczona . podaj mi model tej opony to ja ci powiem czy jest to opona kierunkowa czy tez nie ale musisz podac firme i nazwe opony tez znajdziesz ja na boku opony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bula_k ustawiali ci zbieżność na przyrzadach laserowych - jak tam to zapytaj się czy mają stary sprzęt do ustawiania lub jedź do innego zakładu jak ustawią poprawie rządaj zwrotu kasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze po zmianie na zimowki jest ok wychodzi ze unas tylko jeden gosciu umie wywarzyc kola tak jak powinien tylko drogi bylem u niego i od tego momenetu problem znikna jestem na zimowkach nie wiem jak tam letnie czy do wymiany na nowe,ale wygladaja ok .nie popekane bierznik ok.wywarze tez uniego jak nic z tego to zmianie a mozze wiecie o jakis dobrych oponach 205/55/16?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niedawno mialem podobny problem-ciagnelo na lewo,bylem na zbieznosci-ustawili-dalej ciagnelo,potem podpompowalem-to samo,pojechalem do innego zakladu,zamienili kola przod na tyl i odwrotnie,bez rezultatu-pomogly nowe opony-potem,jak rozmawialem z gosciem powiedzial mi,ze zamiana kol''przod na tyl i odwrotnie'' moze nie dac efektu,bo przod sciera sie inaczej,niz tyl i jesli tyl lekko zuzyty pojdzie na przod,nie bedzie efektu,bo nie ma pelnego styku opony z podlazem-po ustawieniu zbieznosci-tylko nowki opony dadza nalezyty efekt :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nikt nie pomyślał żeby zacząć od przekładni kierowniczej czy jest dobrze wycentrowana! I dopiero zbierzność! :mysli:

to chyba nie ma wiele do tematu-puszczasz kiere i auto powinno jechac prosto,nawet jesli kiera jest lekko skrecona(nie wykierunkowana w stosunku do kol)przekladnia sama sie nie rozreguluje w wyniku uztkowania auta,a zbieznosc tak,bo w przekladni nie ma takich luzow,zeby cos samo przeskoczylo,moze to nastapic w wyniku powazniejszej usterki,lub wady technicznej materialu,z ktorego jest zbudowana,

a w zbieznosci wystarczy lekko poluzowane sruby,kraweznik i wieksza predkosc :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie miałem na myśli wykierunkowania kierownicy w stosunku do kół! Czasem przy wymianie kierownicy przestawisz ją o ząbek i będzie ściągać, albo między kolumną a przekładnią! Przekładnia zawsze dąży do wycentrowania a dobry diagnosta zawsze najpierw ustawia kierowicę na wprost i blokuje ją i dopiero ustawia zbierzność! Często nie wiesz kto łapy wsadzał i co przestawił! Może był dzwonek i ktoś kiere przestawił, albo zmienił na S-line! WARTO SPRAWDZIĆ :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem przy wymianie kierownicy przestawisz ją o ząbek i będzie ściągać,

tak,a w jaki sposob moze ci auto sciagac,jesli puscisz kiere,jesli nawet masz wymieniona kiere i na frezach przestawisz o kilka zabkow,kola beda na wprost-a kiera np. skrecona o 5 stopni-jesli masz zbieznosc ustawiona,auto nie bylo po mocniejszym dzwonie,cisnienie jest takie same i nowki opony-musi jechac prosto i skrecenie nie ma znaczenia-chyba ze sila miesni utrzymujesz nie ustawiona kiere prosto :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przecierz pisałem że diagnosta blokuje kiere przed zbieżnością a przekładnia dąży do wyprostowania! Jak ją zablokuje na wprost nie wiedząc że jest przestawiona to w rzeczywistości ustawi zbieżność na niewycentrowanej przekładni! :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi sie ,ze mowimy o tym samym,tylko inaczej...z jednym sie nie zgodze,ze zbieznosc jest ustawiana i jako punkt odniesienia jest kierownica na wprost

...skonczmy odbijanie pileczki,bo do niczego to nie prowadzi... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...