Skocz do zawartości

sender18

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sender18

Osiągnięcia sender18

0

Reputacja

  1. a mi to wyskoczylo jak tube wlozylem do kufra i zaczolem glosniej sluchac muzki ale na 100% nie jetem pewien czy to od tego
  2. chlopaki kazda zimowka jest glosniejsza od letniej, ale warto ztrocic uwage na teleskopy bo w glownej mieze to one maja wplyw na glosnosc opon. juz wyjasniam jak teleskop jest zuzyty (nawet na przegladzie moze miec 78 %) ale jak zabkuje opony to jest do wymiany! taki teleskop kazda jedna opone wyzabkuje tak ze z niej da sie zrobic tartke do wazyw i taka opona juz na 100% bedzie glosna ale jezeli ktos ma michelin alpina to nawt bym powiedzial ze jest cichsza od letniej i wedlug mnie na zime lepszej gumy nie ma ! (wulkanizator) dla mnie tylko 10-cio czy 15-sto letni michelin alpin na zime jest idealny nawet jak teleskopow by nie bylo to michelina 10-letniego nie wyzabkuje [br]Dopisany: 15 Listopad 2008, 22:30_________________________________________________Jak cos to polecam nasza polska debice na zime czy kormorana albo save to naprawde sa dobre opony na zime ! na lato (jedne z najgorszych ale na zime jedne z najlepszych nowych opon ) bo w uzywce tylko 10-letni micheli alpina i niech kto gada jak chce !
  3. inside (wewnatrz) i outside (na zewnatrz) jest na oponach asymetrycznych a mozna ja poznac po bierzniku poprostu pol opony jest inne od pozostalej czesci to wtedy musisz znalezc ten napis mozna tez spotkac napis tylko z jednej strony opony np. outside ! a jak jest opona kierunkowa to przewaznie patrzac od gory opony to jodelka musi byc do przodu samochodu skierowana ale tez powinna byc strzalka na boku opony zaznaczona . podaj mi model tej opony to ja ci powiem czy jest to opona kierunkowa czy tez nie ale musisz podac firme i nazwe opony tez znajdziesz ja na boku opony
  4. ja zamiast gasnicy mam naklejonego strazaka z sikawka na tylnej klapie
  5. a czy przy zdejmowaniu opon z zimowych na letnie wiosną , podpisales je gdzie ktora byla bo to cholernie warzne ? mozesz je zamieniac tylko przud i tyl ale nie wolno stronami ! jezeli opony nie sa kierunkowe to odwroc jedna na feldze a druga zostaw tak jak byla, bo jak opona ustawi sie juz w jednym kierunku to musi tak chodzic inaczej zmieni sie opor toczenia a jezeli masz kierunkowe opony to sptubuj zamienic jedna strone np. prawa- przud na tyl a tyl na przud[br]Dopisany: 06 Listopad 2008, 22:49_________________________________________________no i wyrownaj cisnienie
  6. sprawdz wtryski czy nie leja i filtry powymieniaj
  7. dziekujemy za zaproszenie postaram sie byc ale dokladnie nie wiem gdzie ta bacowka ?!
  8. w sobote jest spot w lodzi moze tam zawitamy ?
  9. jestem z piotrkowa i tez bym wziol udzial w jakims malym spociku (otwarty na wszystkie propozycje) jak cos to mozecie napisac na gg jestem wieczorkami dostepny
  10. tez jestem chetny na spocik w piotrkowie . Ludzie laczmy sie (w kupie sila) jak cosik to mozecie pisac na gg Zapraszam
  11. wymienilem plyn na vw i chodzi cicho i sie nie buzy ale powodem burzenia plynu bylo wysuniete sitko to co jest w zbiorniczku wyrownawczym tak wiec wsunolem je spowrotem zalalem plyn i pompka chodzi cichutko jak na poczatku. A z ta wymiana plynu to moze troche przesadzilem zeby nie wymieniac ale lejcie tylko zaufane plyny napewno mobil przekladniowy sie nie nadaje do tego rodzajow ukladu (na poczatku bylo dobrze dopuki temperatury nie zlapal) [br]Dopisany: 04 Listopad 2008, 20:02_________________________________________________pompa moze buczec z dwoch powodow 1 moze byc zatarta 2 bierze powietrze !innych codow niema ja proponuje kokosowi zeby wrocil do aso i sprawdzil pozadnie to siteczko ( lub na wlasna reke odessji troche plynu strzykawka i sprawdz ) a samo odpowietrzanie robi sie wstepne zeby zalac pompe i maglownice potem po uruchomieniu silnika uklad odpowietrza sie sam podczas jazdy
  12. Na poczateczek siemanko wszystkim !jestem nowy na forum (pierwsza moja wiadomosc) ja tez mam problem ze wspomaganiem. rok temu wydachowalem swoja niunie zatrzymalem sie na prawym boku i caly plyn sie wylal no wiec po powrocie do domu ze 4 km przejechalem bez plynu to pierwsza pompka sie zatarla ze wspowagania nie bylo. dobra kupilem regenerowana pompe lauber zalozylem i zalalem mobila (plyn do przekladni automatycznej i do wspomagania czerwony) bylo calkiem w porzadku ale zauwazylem ze z zimeringu na pompie przecieka plyn to zdalem ja na reklamacje i wziolem druga tez z laubera to znowu zalozylem i nalalem mobila czodzila do czsu jak wyruszylem w dalsza trase, zaczela glosno chodzic i wyrzuca plyn ze zbiorniczka po prostu fale sie robia piana i h.. jak zaczela glosno chodzic to zmienilem plyn na febi zielony i jeszczebardziej wyje ! a teraz zamierzam zalac plyn g004000m2 vw jezeli to nie pomoze przy wyciu to wymienie pompke znowu oczywiscie dobrze przeplukam plynem vw i sprawdze ten zaworek przy maglu, bo mysle ze sam magiel jest dobry a i dla tych co chca wymieniac plyn nie rubcie tego nawet gdyby byla tam smola ! do puki chodzi to chodzi i nie kombinujcie
  13. co myslicie o glosniku basowym w kole zapasowym ? a dokladniej mam a4 avant i nie chce zajmowac powierzchni uzytkowej bagaznika . Wiec chce go zamontowac na plycie zrobionej ze sklejki i polozyc na kole zapasowym i oczywiscie przywiazac jakas linka do kola zeby nie latal , oczywiscie lewarek i klucze przeniose do komory silnika mam juz nawet miejsce. glosnik ma 30 cm idealnie pasuje nawet jest jeszcze miejsce na wylot i tez bym go zrobil ale nie wiem jak to sie odbjie na dzwieku ! czy ktos takie cos robil ? i moglby sie podzielic wrazeniami ! z gory dzieki i pozdro dla wszystkich zainteresowanych
  14. witam wszystkich milosnikow i pasionatow marki audi a w szczegolnosci modelu a4 :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...