Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AJM Wymiana oleju i problem. Pomocy? Rozwiazanie


Zimny Chirurg 2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Opisze mój problem. A wiec mianowicie to mialem do wymiany rozrząd i olej. Wymienilem na INE i olej Mobil 5w30 505 01.

No i po odpleniu wsio pienie ladnie. Ale jade sobie spokojnie i tu nagle przy 1800 obr metaliczne stukanie. No tak irytujce ze szalu dostaje. I tylko jak jade tak ok 1800 obr do 2000 tys. I najczescie jak silnik nie jest zbyt obciążony albo nim hamuje. Na wolnych idelanie cicho. Jak gazuje tez ok. Tylko jak jade. Zimny czy cielply tak samo stuka.

Ludzie jestem zalamany. Przed wymiana oleu zreszta zawsze chodzil idealnie cicho jak na dizla. Po wymieni pasow nic sie nie dzieje. Moc ma wsio idzie jak strzala ale te stuki mnie tak dobijaja ze masakra. Na dodatek metaliczne. Na bank tego nie bylo przed wymiana.

Olej zawsze ten sam od tego samego dostawcy mobil 505 01 5w30. Martwie sie ze to moze stukac szklanka ale dlaczego odezwala sie na nowym oleju a nie na starm. Olej zawsze wymieniam co 10 tys.

Przyznaje sie ze mam mala dziurke w rurze wydechowej na spawie gdzie wycinalem kata ale to nie wierze ze od tego by nagle zaczelo walic. Tym bardziej ewidentnie to dochodzi z komory silnika. Prosze o jakies rady. Silnik AJM. Moze ktos cos takiego przechodzil.?

Dzieki i pozdro

A wiec okazalo sie ze poziom wielu mechanikow to dno.

Okazalo sie ze po wymianie paskow synhronizacja ucieklo az na 9 i to bym efekt takiej ciezkiej pracy na zimnym. Po ustawieniu na 0,0 jest idealnie ucichł i przybylo mocy. Masakra. Oczywiscie nikt wczesniej na to nie wpadl a bymem u 3 "szpecow".

Edytowane przez Zimny Chirurg 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

A wiec nowe fakty. Pojezdzilem troche po miescie tak ostrzej i dosyc sporo no i ucichlo. Ale martwi mnie to ze pewnie na zimnym znow zacznie klepac A tak pieknie chodzil zimny czy cieply. Masakra.

:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam robilem rozrząd na markera i blokady a smok nigdy. Nigdy nie sciagalem miski.

A moze lipny foltr oleju. Zapodalem filtrona. Wczesniej mialem knehta. ale jak odkrecilem korek wlewu oleju wiem nie wolno w czasie pracy silnika na PD to olej walil jak z lokomotywy. Czyli cisnienie na gorze musi miec.

Edytowane przez Zimny Chirurg 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...