Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Wskaźnik temperatury i paliwa


adamus55

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Wskaznik temperatury wody i paliwa ani drgna leza plackiem niewiem co sie stalo :mysli:

termostat wymieniony rurki sa gorace a wskaznik nic nie pokazuje,i to samo z wsaznikiem paliwa mimo ze nalalem 30 litrow paliwa i do tego pali sie rezerwa.

Prosze o pomoc :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź bezpieczniki (te które moga mieć coś wspólnego z zegarami). Jak będą O.K. to cos mi się wydaje, że problem lezy w zimnych lutach w samych zegarach... a najbardziej stawiam na stabilizator, który podaje napięcie na zegary: temp i paliwko. Względnie mogł się on uszkodzić....

Powodzenia kolego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za wskazowki zaraz sprawdze te bezpieczniki i napisze czy cos znalazlem

pozdrawiam[br]Dopisany: 06 Listopad 2008, 19:44_________________________________________________No i sprawdziłem bezpieczniki wszystkie dobre.

Dostałem się również do pompy paliwa w celu sprawdzenia pływaka,ale po podniesieniu go do góry wskazówka nadal się nie podniosła.

Sprawdziłem tez czy jest jakiś prąd, wszystko jest ok ::

Co do wskaźnika temperatury,również sprawdziłem czy w kostce którą się zakłada na czujnik temp. jest napiecie i jest.

Termostat trzyma Dolny waz jest zimny,znaczy ze temperaturę trzyma

Nie wiem co jeszcze mam sprawdzić :myśli: :myśli:

Aha no i moze dosc istotne zauważyłem ze po przekręceniu kluczyka obie wskazówki podnoszą sie do pierwszej czerwonej podziali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozpiska pinów licznika:

Przyporządkowanie styków na złączach wielostykowych zestawu wskaźników - samochody do modelu roku 1997

Złącze wielostykowe, 26-stykowe, niebieskie

1 - Niewykorzystane

2 - Zadziałanie brzęczyka

3 - Zacisk 15

4 - Zacisk 15

5 - Niewykorzystane

6 - Zacisk 61

7 - Hamulec ręczny/zakłócenie działania hamulca

8 - ABS, sygnał bezpośredni

9 - Poduszka bezpieczeństwa, sygnał bezpośredni

10 - CAT

11 - ABS, sygnał zwrotny

12 - Poduszka bezpieczeństwa, sygnał zwrotny

13 - Światło postojowe po prawej stronie

14 - Wyłącznik zapłonu styk S

15 - Niewykorzystane

16 - Niewykorzystane

17 - Zadziałanie gongu

18 - Ciśnienie oleju 1,8 bar

19 - Zacisk 58d

20 - Poziom płynu chłodzącego

21 - Kierunkowskaz prawy

22 - Światła drogowe

23 - Wejście prędkościomierza

24 - Płyn hamulcowy

25 - Klocek hamulcowy

26 - Światło postojowe po lewej stronie

Złącze wielostykowe 26-stykowe, żółte

1 - Zacisk 58

2 - Zacisk 58

3 - Sygnał liczby obrotów

4 - Sprężarka układu klimatyzacji

5 - Wyświetlanie godziny

6 - Sygnał prędkości 1

7 - Sygnał prędkości 2

8 - Czujnik stykowy drzwi kierowcy

9 - Zacisk 30

10 - Zacisk 30

11 - Niewykorzystane

12 - Ostrzeżenie o rezerwie paliwa

13 - Kierunkowskaz lewy

14 - Niewykorzystane

15 - Niewykorzystane

16 - Przełącznik zamka pasa bezpieczeństwa

17 - Niewykorzystane

18 - Zacisk 31

19 - Zacisk 31

20 - Przewód diagnostyczny

21 - Niewykorzystane

22 - Niewykorzystane

23 - Lampka sygnalizacyjna rozgrzewania świec

24 - Immobiliser

25 - Czujnik poziomu paliwa

26 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego

Ciebie interesują dwa ostatnie piny.

A mierzyłes omonierzem rezystancję pinów od pływaka ..tzn czy mają jakieś przejście?? Próbowałeś zwierać wtyczkę od poziomu paliwa?? O ile dobrze pamiętam zwarcie to pełny bak.

Ale wnioskując z Twoich pomiarów problem lezy gdzieś w zegarach.... ewentualnie sprawdź przejścia od czujnika temp i pływaka do pinów w liczniku. Wyciągałeś licznik ?? oglądałęś czy nie ma zimnych lutów ??

A i na koniec: po przekręceniu kluczyka wskazówka od temp przy zimnym silniku powinna leżeć jak zabita :) .

Szukaj problemu w zegarach .... :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i na koniec: po przekręceniu kluczyka wskazówka od temp przy zimnym silniku powinna leżeć jak zabita .

Z tym to bym się akurat nie zgodził gdyż nawet jak silnik jest zamrożony to wskazówka powinna się podnieść do pierwszej kreski na wskaźniku a tak to sobie leży poza skalą, ewidentnie brak sygnału na zegary, leoncjo podał najbardziej możliwą z przyczyn - stabilizator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,po przekreceniu kluczyka wskazowki podnosza sie do pierwszej kreski

Aco do licznika to nie wyciagalem go jeszcze, ale robilem zworke na kostce od czujnika temperatury i wskazowka sie nie ruszyla

Po za tym dzieki za podpowiedzi i czekam na dalsze sugestie

Kupilem interfejs z programikiem czekam az dojdzie i wtedy moze cos komp pokaze,co myslicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze powiecie co moze byc u mnie...? mam problem ze wskaznikiem poziomu paliwa. caly czas pokazujemi pelny zbiornik, podlaczylem jakis czas temu podkomputer i koles wykasowal mi blad pogrzebal cos przy liczniku i nie powiem bo jakies dwa tygodnie bylo ok, a potem znowu wrocilo do tego samego stanu i znowu pokazuje mi pelny zbiornik... co to moze byc?? bo nie mam pojecia :confused4: ten fachman powiedzial mi ze juz wczesniej bylo grzebane przy liczniku i to moze dlatego teraz sie tak dzieje, ze niby jakas tam czesc przy tym wskazniku sie pewnie spalila tylko zapomnialem jak on to fachowo nazwal... podlaczalem nawet drugi licznik zeby zobaczyc co bedzie ale tez bylo to samo, a nie sadze ze w tym drugim liczniku tez wskaznik jest uszkodzony i nie wiem co mam z tym zrobic, a troche mnie to denerwuje bo nie lubie jak mam cos niesprawne w aucie... pomozcie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy posiadam od niedawna lalunię A4 B5 1.8 ,ADR awant, rok 1997- "na gazie"firmy DT gas system - lepiej trafić nie mogłem z tą instalacją :kwasny: i mam problem... musze wymienić przewody wysokiego napięcia , jak to należy wykonać ? Czy można wymienić same fajki pod modułem bo na jednej z nich jest przebicie. Czy wymienić wszystkie ? np. firmy BERU czy JANMOR . Proszę o odpowiedź , będe bardzo wdzięczny.

Jacek5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy może mi ktoś pomóc właśnie kupiłem b5 1.6 ADP jest wręcz kochana :) ale nie mogę rozgryść co jest walniete czy zegar na desce rodzielczej czy czujka na chłodnicy? Raz mi pokazuje temp. a raz wogóle nic wskazówka nie drgnie nawet a nastepnym razem dziala poprawnie i pokozuje jak pojezdze troche rowno 90 stopni :) wiec termostat działa poprawnie ma ktos jakies pomyslyyyy ??? prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...