Gość Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Witam. Dzisiaj postanowiłem zerknąć w zbiorniczek płynu do wspomgania, powód? Po przejechaniu ok 4000 kilometrów od ostatniego dolewania płynu, coś zaczęła mi wyć pompa. Tak więc fakt pierwszy. Płyn do wspomagania na minimum. Fakt drugi. Luźno latające sitko wewnątrz zbiorniczka. Przeczytalem gdzie nie gdzie że to sitko miże powodować utrudniony przepływ oleju do pompy i dlatego wyje. Wszystko ok, tylko nie wiem jak te sitko poprawnie umieścić. Mam je terac jakby do góry nogami Jakby ktoś mógł zrobić zdjęcie z poprawnie zamontowanym sitkiem, to będe bardzo wdzięczny. Pozdrawiam
kafarek Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 A spróbuj wyciągnać sitko na czas testu i czy jak wyciągniesz sitko czy będzie dalej wyło? Zdaje mi się, że to nie jest przyczyną a jak mowisz ze dolewasz płynu to gdzieś układ jest nie szczelny i pompa sie zapowietrza ? Trzeba najpierw zobaczyc co z twoją tezą wyciagnać sitko i zobaczyc najprosciej I zobaczyc czy wszystko jest podokręcane tak jak trzeba i sprawdź gumy na maglownicy czy nie ucieka przez nie płyn.
Gość Opublikowano 1 Października 2015 Opublikowano 1 Października 2015 Tylko że tego sitka nie idzie wyciągnąć przez otwór wlewowy . Pomysł w sumie dobry. Co do wycieków magla. Jest wokół niego suchutko jak na pustyni. Fakt, troche stuka jak potelepie kierownicą, ale tragedii nie ma Jakbyś mógł zrobić zdję cie twojego zbiorniczka w środku to będe wdzięczzny Płynu doleawam ok 100ml na 6000 km
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się