Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie AWX


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ok to przypal sprzęgło i zobacz czy pomoże, wystartuj porostu z 3 ki

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ok to przypal sprzęgło i zobacz czy pomoże, wystartuj porostu z 3 ki

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Tez tak myślalem tylko czy nie szkoda?Wyczytałem ze pomaga ale tylko na "chwile" dwumas ma 3 miechy a sprzęglo ze pół roku.Wyczytałem tez ze niektóre awx-y tak mają po wymianie kompletu sprzęgła.Gwarancje mam byłem bo to mój kolega mi wymieniał ale żeby wyciągnąc i oddac to musi byc na 100% pewien a stwierdził że jedna pompka nie domaga ma -1,0 po ustawieniu ale szwagier ma avf-a i u niego wszystkie skaczą 0,8-1,8 i śmiga po europie nic nie telepie itd.Wymieniłem olej + komplet filtrów ze tydz temu robiłem to sam (motul x cess 8100) i jakby znowu zaczeło się nasilac.Przypale sprzęgło podejżewam ze pomoże ale na jakis czas.

Opublikowano

Nic się nie stanie jak przypalisz a jak objawy ustaną to będziesz miał winowajce

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Nic się nie stanie jak przypalisz a jak objawy ustaną to będziesz miał winowajce

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Ok.Dopiero przyjechałem i nie chce mi sie znowu jezdzic.Ale napisze jak pomoże może póżniej rundke zdrobie :mysli:

Opublikowano

Koledzy, a ja mam trochę inny problem, ale coś podobnego.

Sprzęgło do wymiany na pewno, dwumas nie wiem, budą nie trzęsie, więc nie potrafię stwierdzić.

Mój problem polega na tym, że nie mam żadnego szarpnięcia przy ruszaniu w przód czy w tył, ale jadąc ze stałą małą prędkością na małych obrotach potrafi mi się auto przyciąć i to trwa tak z sekundę, odczucie jakby się paliwo nagle cofnęło czy coś w tym stylu, niby nic, ale powoli mnie już irytuje. To może mieć coś wspólnego ze sprzęgłem i dwumasem czy winowajcy szukać gdzie indziej ?

Opublikowano

filtry zmienione?Swiece?Może byc od złego paliwa tyż.Podepnij vaga i sie przejedz.Sprawdz kanały 13,18,23 oraz przepływke chyba na 4 tym sie sprawdza.

Opublikowano

Olej i wszystkie filtry wymieniłem końcem października, świecie zamierzam właśnie wsadzić nowe Beru, a paliwo tylko orlenowskie.

Opublikowano

A co maja swiece do telepania na jalowym ??? Masz do wymiany jedna z tych rzeczy: uszczelnienia pd, pompowtryski, vacum pompa, walek rozrzadu.

Opublikowano

A co maja swiece do telepania na jalowym ??? Masz do wymiany jedna z tych rzeczy: uszczelnienia pd, pompowtryski, vacum pompa, walek rozrzadu.

Jeśli by chodziło o uszczelnienie pd lub pompowtryski to jaki bylby zblizony koszt naprawy?

Opublikowano

uszczelnienia ok33 za jeden czyli 120zl za komplet, do tego nowe śruby pompowtrysków i regulacyjne czyli ok 60zł, taki pakiecik powinno wsadzać się za kazdym razem jak wyjmujesz pompowtryski + robota ok 150zł = ok 300-350zł częśći + robota za wymiane uszczelnien. Aby nie robić tego dziesięc razy ja zawsze polecam wyjąć pompki i oddać do zakładu na sprawdzenie które kosztuje ok 50zł za sztukę.

Opublikowano

Ajj nie dość, że sprzęgło do wymiany to jeszcze tyle roboty może być :mellow: Musze to jakoś na etapy porozkładać bo na raz mi szkoda tyle kasy wydać, a później reszte miesiąca biedować ^_^

Opublikowano

a niby dlaczego sprzegło do wymiany.

Opublikowano

Bo już w ogóle nie czuć żeby łapało, ślizga sie strasznie, z miejsca mi ciężko ruszyć jak więcej gazu nie dam, w przypadku gdy dam za mało gazu słychać strzał i auto gaśnie, tak samo gdybym chciał z 1 wrzucić 2 na małych obrotach. Przy 228tys przebiegu to chyba normalne? Dlatego zamierzam od razu wymienić i dwumase chociaż niby jej nie słychać ani nie czuć, ale jeśli za pare tys km mam mieć jakieś niespodzianki wolę od razu wymienić.

Opublikowano

Jak auto nie modzone i normalnie jezdzone sprzeglo wytrzymuje conajmniej 300 tys. Skoro u ciebie sprzegla juz nie ma to obstawiam +350tys.

Opublikowano

U mnie fabryczne wytrzymało 320 tys!W pażdzierniku wymieniałem.I jeszcze fabryczne siedziało mechanik zdziwiony :o hehe.A telepanie na jałowym przeszło jak wymieniłem sprzęgiełko altka :wink: .A i przypaliłem sprzęgło ze 3 razy wystartowałem z 3 biegu i zero poprawy.Trzeba szukac gdzie indziej


Jeszcze przepływke sprawdz odepnij i zobacz jak sie zachowuje ,dolot czy szczelnie jest bo moze lewe powietrze łapać i szarpie ,mi tez szarpie tylko juz pół silnika wymieniłem i dalej :kwasny:

Opublikowano (edytowane)

Jak auto nie modzone i normalnie jezdzone sprzeglo wytrzymuje conajmniej 300 tys. Skoro u ciebie sprzegla juz nie ma to obstawiam +350tys.

Jakoś nie mogę się z tym zgodzić. Ostatni wpis z aso jest z 2009r przy 143tys, w centralnej ewidencji widnieje 2014r przy 211tys i 2015r przy 220tys (od marca 2008 do września 2015 jeden właściciel). Od września 2015r auto było w posiadaniu klubowicza, od którego odkupiłem auto w połowie października i wydaje mi się, że wziął je tylko na handel bo na podwórku miał swojego sedana b6 na klubowych ramkach :)

Edytowane przez kiemon
Opublikowano

Tak sie składa że troszkę znam procedure ściągania i sprzedaży samochodów. Masz wyciag z aso czy ksiązke ze stęplami ????

Ksiązka kosztuje 50zł http://allegro.pl/audi-niemiecka-oryginalna-ksiazka-serwisowa-2002-i5916130630.html za 200zł kupujesz ksiązke a w pakiecie dostajesz 2 pieczątki z niemieckimi danymi warsztatów, piszesz 2 właścicieli w papierach, potem 2 warszaty serwisowe że niby kazdy gdzie indziej serwisował, nie jesteś w stanie sam sprawdzić ile naprawde auto miało włascicieli bo auto przeważnie jest wyrejestrowywane jak jedzie do polski.

Jeśli auto było serwisowane tylko przez gwarancje a potem już nie to jeszcze prościej zrobić legalny przekręt, auto ostatni raz było powiedzmy w 2009r przy 110tys w ASO, przyjeżdża do polski z przebiegiem 350tys, kręcisz licznik na 200 jedziesz do aso na wymiane oleju i klepią ci przebieg 200 tys.

Znając całą procedure ściągania aut do polski nie wierze w żaden przebieg aut pochodzący z importu.

Opublikowano

Dziekuje za takie informacje, ale kolego mojego a4 nie bylo sprowadzane, pochodzi z polskiego salonu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...