Świetlikx 1 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Cześć, przez ostatnie trzy dni zauważyłem rano po nocnym postoju (niskie temperatury w nocy około 0 stopni) iż przy wyjeździe z parkingu i skręcie 90 stponi dochodzi do kabiny dziwny dźwięk jakby chrobotanie. Odgłos ten jest jednorazowy i po przejachaniu kilku metrów skręcając objaw zanika i nie powtarza się aż do następnego rana. Może w płynie jest woda i zamarza a pod wpływem pracy pompy ten dźwięk się pojawia? Jakieś sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny85 0 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 moim zdaniem musisz sprawdzic magiel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olinek2 4 Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Kolego trochę późno odpowiadam, ale na 90% to łożysko skrzyni biegów z lewej strony. Sprawdź przegub wewnętrzny czy nie ma luzów na nim na flanszy skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
airkollon 0 Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Temat przerobiony osobiście. Przyczyna: Niski poziom płynu od wspomagania w zbiorniczku. Na pierwszy rzut oka płyn jest na poziomie, trzeba dolewać aż wyraźnie podniesie się powyżej poziomu minimalnego. Skrzypienie z reguły występuje rano przy zimnej pompie wspomagania i skręcaniu kołami w prawo w sytuacji kiedy maglownica ma "najdłuższe wysunięcie" i pompa nie ma wystarczającej ilości płynu do smarowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świetlikx 1 Opublikowano 4 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2016 Temat przerobiony osobiście. Przyczyna: Niski poziom płynu od wspomagania w zbiorniczku. Na pierwszy rzut oka płyn jest na poziomie, trzeba dolewać aż wyraźnie podniesie się powyżej poziomu minimalnego. Skrzypienie z reguły występuje rano przy zimnej pompie wspomagania i skręcaniu kołami w prawo w sytuacji kiedy maglownica ma "najdłuższe wysunięcie" i pompa nie ma wystarczającej ilości płynu do smarowania. cześć, a były dalej jakieś objawy po dolaniu płynu (przytarta pompa, na maglu)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
airkollon 0 Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Wrócił do normalności, zero tarć czy trzasków, zauważalnie lepiej kręci kierownica ale może to tylko subiektywne odczucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się