-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O airkollon
Informacje
-
Imię
Mariusz
-
Miasto
Łódź
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAHA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia airkollon
0
Reputacja
-
No właśnie myślałem że jest na to inny sposób, ja szarpałem się długo bo jakaś "zapieczona" była
-
A jak dałeś radę z wyciągnięciem tej plastikowej rurki co idzie wzdłuż bloku, oczywiście po jej odkręceniu. Bo u mnie chyba nigdy nie była ruszana.
-
Potwierdzam, tylko wymiana termostatu na nowy pomaga. Ja miałem podobny objaw. Ciężko było dogrzać silnik do 90 st. Cały czas utrzymywał się w zakresie 80-90 nawet przy temperaturze zewnętrznej 10 st. Niestety sama wymiana to dużo zabawy, ale da się zrobić, Nobla za trzeci króciec przy termostatacie- rurka plastikowa w którą wchodzi kolejną rurka z uszczelką. Żeby ją stamtąd wydostać trzeba posiadać lvl 10 ? ale się da. Na cały zabieg wymiany wraz z czyszczeniem EGR trzeba poświęcić ok 8h pracy (oczywiście własnej nie mechanika, oni może to szybciej robią). I nie ma co wierzyć że ten typ tak ma. Mój po wymianie wrócił do pożądanego stanu. Chociaż stary miałem zamontowany o tych samych numerach ten z końcówką AD
-
Montaz Pakietu wewnętrznego QQ1 oswietlenia przestrzeni nóg , kratek , schowka
airkollon odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
Dzięki za odpowiedź, myślałem że może za pomocą vcds'a da się zwiększyć jasność ? -
Montaz Pakietu wewnętrznego QQ1 oswietlenia przestrzeni nóg , kratek , schowka
airkollon odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
Witam Czy jest możliwość zwiększenia intensywności podświetlenia klamek wewnątrz? Z tego co wiem to sterowanie w MMI podświetleniem jest możliwe tylko oświetleniem przestrzeni nóg. -
Wrócił do normalności, zero tarć czy trzasków, zauważalnie lepiej kręci kierownica ale może to tylko subiektywne odczucie.
-
Temat przerobiony osobiście. Przyczyna: Niski poziom płynu od wspomagania w zbiorniczku. Na pierwszy rzut oka płyn jest na poziomie, trzeba dolewać aż wyraźnie podniesie się powyżej poziomu minimalnego. Skrzypienie z reguły występuje rano przy zimnej pompie wspomagania i skręcaniu kołami w prawo w sytuacji kiedy maglownica ma "najdłuższe wysunięcie" i pompa nie ma wystarczającej ilości płynu do smarowania.
-
Czy ktoś ma koło dojazdowe we wnęce z subwooferem? Może ktoś się podzieli jakimś zdjęciem
-
Na MMI poziom prezentuje się raczej poglądowo. Jeżeli masz miarkę to pomiaru na niej bym się trzymał.
-
Dla wszystkich B8 2.0 TDI górna podziałka na 46, a na dolnej podziałce max oleju to 24.
-
Wymiary bagnetu serwisowego T40178: 1 - od początku do końca skali dolnej podziałki 2 - ok końca skali dolnej podziałki do wartości 46 u góry bagnetu Dzięki
-
Mógłby ktoś podać dokładne wymiary bagnetu(zagięcia, początek skali pomiarowej itd)? Czy skala pomiarowa odpowiada skali metrycznej? Z góry dziękuję
-
Sławko jeżeli możesz to wstaw zdjęcia tego co dokładnie trzeba dokupić żeby uzupełnić zestaw o koło dojazdowe. Pozdrawiam
-
brakuje kompresora , butli z płynem Witam u siebie mam tak samo, czyli kompresor, butla itd. jak na pierwszym zdjęciu. Czego potrzeba w tej konfiguracji żeby zamontować koło dojazdowe, oczywiście poza samym kołem? PZDR
-
Witam serdecznie, tak jak wszyscy stałem się również posiadaczem OOOO Miliona bezawaryjnych kilometrów dla wszystkich audimaniaków