Skocz do zawartości

airkollon

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O airkollon

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia airkollon

0

Reputacja

  1. No właśnie myślałem że jest na to inny sposób, ja szarpałem się długo bo jakaś "zapieczona" była
  2. A jak dałeś radę z wyciągnięciem tej plastikowej rurki co idzie wzdłuż bloku, oczywiście po jej odkręceniu. Bo u mnie chyba nigdy nie była ruszana.
  3. Potwierdzam, tylko wymiana termostatu na nowy pomaga. Ja miałem podobny objaw. Ciężko było dogrzać silnik do 90 st. Cały czas utrzymywał się w zakresie 80-90 nawet przy temperaturze zewnętrznej 10 st. Niestety sama wymiana to dużo zabawy, ale da się zrobić, Nobla za trzeci króciec przy termostatacie- rurka plastikowa w którą wchodzi kolejną rurka z uszczelką. Żeby ją stamtąd wydostać trzeba posiadać lvl 10 ? ale się da. Na cały zabieg wymiany wraz z czyszczeniem EGR trzeba poświęcić ok 8h pracy (oczywiście własnej nie mechanika, oni może to szybciej robią). I nie ma co wierzyć że ten typ tak ma. Mój po wymianie wrócił do pożądanego stanu. Chociaż stary miałem zamontowany o tych samych numerach ten z końcówką AD
  4. Dzięki za odpowiedź, myślałem że może za pomocą vcds'a da się zwiększyć jasność ?
  5. Witam Czy jest możliwość zwiększenia intensywności podświetlenia klamek wewnątrz? Z tego co wiem to sterowanie w MMI podświetleniem jest możliwe tylko oświetleniem przestrzeni nóg.
  6. Wrócił do normalności, zero tarć czy trzasków, zauważalnie lepiej kręci kierownica ale może to tylko subiektywne odczucie.
  7. Temat przerobiony osobiście. Przyczyna: Niski poziom płynu od wspomagania w zbiorniczku. Na pierwszy rzut oka płyn jest na poziomie, trzeba dolewać aż wyraźnie podniesie się powyżej poziomu minimalnego. Skrzypienie z reguły występuje rano przy zimnej pompie wspomagania i skręcaniu kołami w prawo w sytuacji kiedy maglownica ma "najdłuższe wysunięcie" i pompa nie ma wystarczającej ilości płynu do smarowania.
  8. Czy ktoś ma koło dojazdowe we wnęce z subwooferem? Może ktoś się podzieli jakimś zdjęciem
  9. airkollon

    Bagnet oleju

    Na MMI poziom prezentuje się raczej poglądowo. Jeżeli masz miarkę to pomiaru na niej bym się trzymał.
  10. airkollon

    Bagnet oleju

    Dla wszystkich B8 2.0 TDI górna podziałka na 46, a na dolnej podziałce max oleju to 24.
  11. airkollon

    Bagnet oleju

    Wymiary bagnetu serwisowego T40178: 1 - od początku do końca skali dolnej podziałki 2 - ok końca skali dolnej podziałki do wartości 46 u góry bagnetu Dzięki
  12. airkollon

    Bagnet oleju

    Mógłby ktoś podać dokładne wymiary bagnetu(zagięcia, początek skali pomiarowej itd)? Czy skala pomiarowa odpowiada skali metrycznej? Z góry dziękuję
  13. Sławko jeżeli możesz to wstaw zdjęcia tego co dokładnie trzeba dokupić żeby uzupełnić zestaw o koło dojazdowe. Pozdrawiam
  14. brakuje kompresora , butli z płynem Witam u siebie mam tak samo, czyli kompresor, butla itd. jak na pierwszym zdjęciu. Czego potrzeba w tej konfiguracji żeby zamontować koło dojazdowe, oczywiście poza samym kołem? PZDR
  15. Witam serdecznie, tak jak wszyscy stałem się również posiadaczem OOOO Miliona bezawaryjnych kilometrów dla wszystkich audimaniaków
×
×
  • Dodaj nową pozycję...