Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Problem po wymianie oleju i filtra powietrza


przemolk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Dwa dni temu dokonałem najprostszej obsługi serwisowej przy moim samochodzie czyli wymieniłem olej oraz został założony nowy filtr powietrza. Przed wymianą było wszystko ok, natomiast po wymianie od razu wskoczyłem na trasę i tu niespodzianka V 130 km/h max. i auto nie ciągnie (tryb awaryjny). Mam pewne podejrzenia ale wolał bym się upewnić czy dobrze kombinuję, tym bardziej że przypominam sobie kiedy mechanik wymieniał mi olej a potem filtr powietrza to przy rozpiętej obudowie filtra przedmuchał wszystko sprężonym powietrzem co mogło spowodować że pył mógł się dostać w kolektor i zasyfić przepływomierz (dodam jeszcze że w aucie nie mam żadnych problemów z odpalaniem, obroty ok, nie dymi podejrzanie). Myślę aby to teraz zdemontować i do porządku wyczyścić ale wolał bym aby ktoś potwierdził moje przypuszczenia. Dzięki z góry za wszelkie sugestie w tej sprawie

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo zbieg okolicznosci i cos sie zesralo albo cos rozpieliscie podczas wymiany [sterowanie turbulum]..

generalnie zapiecie vaga duzo by powiedzialo ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź czy nie naruszyłeś przepływki i ewentualnie ją przeczyść :wink4:

do tego proponuję posprawdzać styki i szczelność bo może przypadkiem rozłączyliście jakąś "gumke" :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za dotychczasowe odpowiedzi, ale

dzisiaj podłączyłem VAG-a i sprawdziłem błędy, wyszło coś takiego:

01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

czy to coś poważnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy co się okaże.... przyczyn może być wiele :gwizdanie:

proponuję zacząć jak już pisałem od sprawdzenia szczelności gumowych rur i wężyków (575) :wink4: a w następnej kolejności zająć się zaworem odcinającym paliwo (1237)... a tak na marginesie... masz jakieś niefabryczne odcięcie zapłonu kolego??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więc tutaj również szukałbym przyczyny... jeden z błędów jest odnośnie zaworka odcinającego paliwo a te zabezpieczenia w wykonaniu tych magików opierają się właśnie na tym sprzęcie :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...