przemolk Opublikowano 6 Listopada 2008 Opublikowano 6 Listopada 2008 Witam Dwa dni temu dokonałem najprostszej obsługi serwisowej przy moim samochodzie czyli wymieniłem olej oraz został założony nowy filtr powietrza. Przed wymianą było wszystko ok, natomiast po wymianie od razu wskoczyłem na trasę i tu niespodzianka V 130 km/h max. i auto nie ciągnie (tryb awaryjny). Mam pewne podejrzenia ale wolał bym się upewnić czy dobrze kombinuję, tym bardziej że przypominam sobie kiedy mechanik wymieniał mi olej a potem filtr powietrza to przy rozpiętej obudowie filtra przedmuchał wszystko sprężonym powietrzem co mogło spowodować że pył mógł się dostać w kolektor i zasyfić przepływomierz (dodam jeszcze że w aucie nie mam żadnych problemów z odpalaniem, obroty ok, nie dymi podejrzanie). Myślę aby to teraz zdemontować i do porządku wyczyścić ale wolał bym aby ktoś potwierdził moje przypuszczenia. Dzięki z góry za wszelkie sugestie w tej sprawie pozdrawiam
spanky Opublikowano 6 Listopada 2008 Opublikowano 6 Listopada 2008 albo zbieg okolicznosci i cos sie zesralo albo cos rozpieliscie podczas wymiany [sterowanie turbulum].. generalnie zapiecie vaga duzo by powiedzialo ...
andrzej_1970 Opublikowano 6 Listopada 2008 Opublikowano 6 Listopada 2008 Zobacz czy wszystkie wtyczki są dobrze wpięte i przewody podciśnieniowe siedzą na miejscu lub nie popękały.
SoMeS Opublikowano 7 Listopada 2008 Opublikowano 7 Listopada 2008 sprawdź czy nie naruszyłeś przepływki i ewentualnie ją przeczyść do tego proponuję posprawdzać styki i szczelność bo może przypadkiem rozłączyliście jakąś "gumke"
przemolk Opublikowano 7 Listopada 2008 Autor Opublikowano 7 Listopada 2008 dzięki za dotychczasowe odpowiedzi, ale dzisiaj podłączyłem VAG-a i sprawdziłem błędy, wyszło coś takiego: 01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent czy to coś poważnego?
SoMeS Opublikowano 7 Listopada 2008 Opublikowano 7 Listopada 2008 zależy co się okaże.... przyczyn może być wiele :gwizdanie: proponuję zacząć jak już pisałem od sprawdzenia szczelności gumowych rur i wężyków (575) a w następnej kolejności zająć się zaworem odcinającym paliwo (1237)... a tak na marginesie... masz jakieś niefabryczne odcięcie zapłonu kolego??
przemolk Opublikowano 7 Listopada 2008 Autor Opublikowano 7 Listopada 2008 tak, posiadam takie coś...
SoMeS Opublikowano 7 Listopada 2008 Opublikowano 7 Listopada 2008 a więc tutaj również szukałbym przyczyny... jeden z błędów jest odnośnie zaworka odcinającego paliwo a te zabezpieczenia w wykonaniu tych magików opierają się właśnie na tym sprzęcie :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się