malySzymon Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 Witam, wybija mi taki błąd P3373 tj. REGULOWANY KOLEKTOR WYDECHOWY , ZAWÓR PRZEŁĄCZAJĄCY . zwarcie do uziemienia lub przerwa w obwodzie. O jaki tutaj zawór chodzi . Spotkał sie ktoś juz z takim problemem. Dzięki i pozdrawiam Pozdrawiam
SotoM Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 (edytowane) Nie przerabialem tematu ,ale pochylił bym sie nad zasilaniem regulatora podcisnieniowego chlodniczki spalin egru - jej zasilaniu/sterowaniuSprawdź podciśnienie od elektrozaworka (na dole po prawej str.silnika są 2 takie same- 1 steruje chłodniczką a drugi klapkami w kolektorze ssacym- po przewodzie podciśnienia trzeba by było isc paluchem i trafisz który dokładnie nim steruje) do regulatora a takze sam elektrozaworek sterujący. wyjmij ten elektrozaworek i go przemyj - przez te krócce wlej WD40 np - poprostu go przemyj... jak masz sprezone powietrze to na koniez ewent.go bardzo delikatnie przedmuchac i podłącz-zobacz czy błąd zniknie. ewent mozesz go zamienic z tym drugim i zobaczysz czy bład ci zniknnie a pojawi sie nowy od klap kolektora ssacego - wtedy swiadczy ze elektrozaworek jest padniety... Edytowane 11 Października 2015 przez SotoM
malySzymon Opublikowano 13 Października 2015 Autor Opublikowano 13 Października 2015 Nie przerabialem tematu ,ale pochylił bym sie nad zasilaniem regulatora podcisnieniowego chlodniczki spalin egru - jej zasilaniu/sterowaniu Sprawdź podciśnienie od elektrozaworka (na dole po prawej str.silnika są 2 takie same- 1 steruje chłodniczką a drugi klapkami w kolektorze ssacym- po przewodzie podciśnienia trzeba by było isc paluchem i trafisz który dokładnie nim steruje) do regulatora a takze sam elektrozaworek sterujący. wyjmij ten elektrozaworek i go przemyj - przez te krócce wlej WD40 np - poprostu go przemyj... jak masz sprezone powietrze to na koniez ewent.go bardzo delikatnie przedmuchac i podłącz-zobacz czy błąd zniknie. ewent mozesz go zamienic z tym drugim i zobaczysz czy bład ci zniknnie a pojawi sie nowy od klap kolektora ssacego - wtedy swiadczy ze elektrozaworek jest padniety... Nie przerabialem tematu ,ale pochylił bym sie nad zasilaniem regulatora podcisnieniowego chlodniczki spalin egru - jej zasilaniu/sterowaniu Sprawdź podciśnienie od elektrozaworka (na dole po prawej str.silnika są 2 takie same- 1 steruje chłodniczką a drugi klapkami w kolektorze ssacym- po przewodzie podciśnienia trzeba by było isc paluchem i trafisz który dokładnie nim steruje) do regulatora a takze sam elektrozaworek sterujący. wyjmij ten elektrozaworek i go przemyj - przez te krócce wlej WD40 np - poprostu go przemyj... jak masz sprezone powietrze to na koniez ewent.go bardzo delikatnie przedmuchac i podłącz-zobacz czy błąd zniknie. ewent mozesz go zamienic z tym drugim i zobaczysz czy bład ci zniknnie a pojawi sie nowy od klap kolektora ssacego - wtedy swiadczy ze elektrozaworek jest padniety... Witam, ponownie dziś postanowiłem się za to zabrać i powiem tak nic do przodu. Sprawdziłem 2 zaworki jest ok, poprzekładałem kostki, błąd się nie zmienił tylko po zmianie kostek doszedł błąd od klap kolektora ssącego. Sprawdzałem napięcie na kostkach jest, na jednej jest stale, drugie przy odpaleniu silnika znika, pojawia się ponownie jak zgaszę silnik. Ciśnienie na wężykach jest, gruszka turbiny zaciąga, gruszka chodniczki tez pracuje klapy w k.ssącym również. Dodam tylko ze audi miało wymienioną skrzynie biegów na manualna, wymieniona tez wiązka silnika. Czy możliwe ze wiązka jest nie taka. Muszę tez zaprogramować sterownik na manualna, a wymazać AUTOMAT. Czy możne to mieć związek z tym błędem.
Pawelkiwi Opublikowano 14 Października 2015 Opublikowano 14 Października 2015 Po wymianie wiązki miałeś od razu ten błąd? Jeśli po czasie to wiązka nie ma z tym nic wspólnego. Zawór jest kontrolowany cały czas i od razu wchodzi błąd.
malySzymon Opublikowano 15 Października 2015 Autor Opublikowano 15 Października 2015 Witam, tak od razu po założeniu wiązki pojawił się błąd, nie idzie go usunąć pokazuje błąd stały
SotoM Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 (edytowane) Wychodzi na to że jest różnica w instalacji - Rozmieszczenie pinów we wtyczce do ECU? przerwa w instalacji, Wyciągales sterownik i sprawdzałes instalacje na przejście od elektrozawory do ECU silnika Edytowane 16 Października 2015 przez SotoM
malySzymon Opublikowano 18 Października 2015 Autor Opublikowano 18 Października 2015 Witam, przejścia nie sprawdzałem, sprawdzałem tylko napięcie na kostkach zaworków, na obydwu jest. Mam takie pytanie, jeżeli piny są inaczej rozmieszczone to czy przewody idą bezpośrednio do kostki ECU czy jeszcze pod drodze są gdzieś się łączą? Nie jestem w stanie powiedzieć od jakiego silnika mam wiązkę, ale na 100% jest to od 2.0 tdi, akurat na te 2 zaworki i na n75 jest delikatnie za krotka, wszystkie kostki pasują w swoje miejsca , ilość pinów w wtyczce do silnika jest ile co w starej wiązce.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się