Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wspomaganie na zimnym chodzi a na ciepłym nie


suchy125

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam problem z moja audi a mianowicie na zimnym wspomaganie chodzi elegancko a jak sie nagrzeje to ciezko chodzi i to bardzo ciezko czego to moze byc wina?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec jest tak mój brat miał a4b5 ale niestety miał wypadek i auto poszło na czesci wiec ja od niego wziełem pompe bo moja wiszczała załozyłem jego pompe odpowietrzyłem i na zimnym jest wszysko ok a gdy płyn sie nagrzeje to wspomaganie chodzi bardzo ciezko u niego było wszysko ok nawet po wypadku silnik odpalał i wszysko chodziło idealnie tylko d*pa była skasowana. dodam jeszcze ze auto po wypadku stało jakies 2 lata zanim wziełem pompe a po zalaniu płynu i odpowietrzeniu płyn z czerwonego zmienił barwe na taki brązowy,czarny . moze płyn jest zły????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja to zalałem jakis ze stacji paliwowej za 18zł za litr koloru czerwonego i jest on taki rzadki jak woda


jaki płyn najlepiej zalac i ile on kosztuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nalales czerwonego jak piszesz to pewnie ATF ktory nie ma tam prawa bytu. a tym bardziej ze stacji, pewnie sprzedawca sie pomylil. Zalej zielony febi tak jak radzi kolega wyzej a najlepiej przeplukaj uklad tym nowym plynem i powinno pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis zalałem zielony ferbi na zimnym ok a jak sie nagrzeje to znowu ciezko chodzi wspomaganie ale gdy dodam gazu to troche lzej ale to nie to co ma byc :(


a i jeszcze jedna rzecz o której zapomniałem wam napisac w zbiorniczku płynu płyn bulgocze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam się borykam z podobnym problemem już od roku. Zaczeło się od nieszczelnego przewodu od wspomagania. co tydzień musiałem dolewać płyn ale wspomaganie działało elegancko, po paru miesiącach stwierdziłem że jednak jest uciążliwe ciągłe dolewanie i zakupiłem nowy przewód i się zaczeła akcja... nowy przewód i juz pompa nie działa, przypadek? cięzko określić ale zakupiłem używaną pompe, objaw ten sam (na wysokich obrotach i zimnym płynie wspomaganie jest), założyłem stary przewód jednak objawy pozostały.., obstawiałem na pompe ze trafiłem na szmelc i zakupiłem nową pompe w sklepie z gwarancją i co? pompa pochodziła 5min po 5minutach rozleciała się nawet autem nie wyjechałem z warsztatu. na gwarancji oczywiście wymienili mi na nową od ręki jednak po zalożeniu następnej pochodziła 20min i też się rozleciała. Obstawiam że jest to wina nowej pompy ale jednak nie oryginalnej (jednak 300zl kosztowała..) . Zakupiłem pompe używaną objawy pozostały i teraz tak jeżdżę na wysokich obrotach zeby skręcać, w warsztacie stoi już maglownica do wymiany i teraz tylko czekam aż wpadnie w moje ręce używana oryginalna pompa o numerach 8D0 145 156 zeby odrazu wymienić cały układ. I tu moja prośba też, jeśli ktoś wie kto może taką posiadać proszę o info.

Edytowane przez Piorun191
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...