Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odma olejowa strzeliła po raz drugi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam A4 B8 2.0 TFSI. Auto jest po zrobieniu pierścieni w ramach akcji Audi. Niestety przy przebiegu 95 tys. strzeliła mi odma olejowa. Znalazłem używkę i wstawiłem, ale po ok 1000km znowu zonk. Czy ktoś może miał taki przypadek? Co może być przyczyną? Odme mam już nowego typu. Czy może ktoś ma na zbyciu.

Opublikowano

Mam swoją stara która była dobra. Ewentualnie zamontować mogę swoja stara zpowrotem i wysłać tą niby nowszą poprawioną

Opublikowano

U mnie jest nowego typu. Po wymianie tłoków pierścieni i korbowodów, w Audi wsadzili mi nowy typ. Generalnie potrzebuje tylko gumowego krążka bo to on się rozerwał.

Opublikowano

Co masz na mysli piszac "strzelila" ?

Silnik pracuje normalnie ,nic sie nie dzieje ?

Opublikowano (edytowane)

U naszych wschodnich kolegów mają rozwiązanie i można kupić samą membranę https://www.drive2.ru/l/6387460/ swoją drogą to czemu kupiłeś używkę skoro nowa odma kosztuje 350zł?

Edytowane przez zabiello
Opublikowano

Guma pękła i jest kłopot.

Co masz na mysli piszac "strzelila" ?

Silnik pracuje normalnie ,nic sie nie dzieje ?

Guma ma pęknięcie. Silnik faluje na N.


U naszych wschodnich kolegów mają rozwiązanie i można kupić samą membranę https://www.drive2.ru/l/6387460/ swoją drogą to czemu kupiłeś używkę skoro nowa odma kosztuje 350zł?

Używkę miałem w 1 dzień, a w ASO miałem czekać do 3 tyg.


Nie wali czasami za dużego ciśnienia do komory?

Stoi na warsztacie. Będą sprawdzać.

Opublikowano

Cześć,

Podłączę się pod temat, jak poznać czy mam nowszą czy starszą wersję odmy ? Domyślam się że po oznaczeniu części ja mam obecnie -> 06H 103 495 E.

Pozdrawiam

Opublikowano

Przylaczam sie do kolegi wyzej, jakie sa oznaczenia odmy po wymianie (stage 1). Prosilbym o pilna odpowiedz bo zamierzam wlasnie ja wymienic. Ewentualnie jakis link :)

Opublikowano

U mnie w temacie chyba jest jeszcze zdjecie z numerem(temat a4,nie bus;)

Opublikowano

Fabrycznie montowane byly : 06H 103 495 E ,wycofane w 03.2014 ,nowy numer ma koncowke AC

Odma po Stage 1 : 06H 103 495 J ,wycofane w 03.2014 ,nowy numer ma koncowke AE

Opublikowano

Mam ten sam problem, że padła mi odma. Mój Mechanik wymienił mi na nową, ale niestety na nowej odmie nie chodzi jak powinien, bo też falują obroty, zapala się check engine i wypada zapłon na wszystkich cylindrach. Ewidentnie nowa odma też jest uszkodzona, bo jak się jak się zablokuje przewód od odmy to silnik pracuję pięknie równiutko. Tylko czy to przypadek, że nowa odma jest uszkodzona? Czy może znalazł by się ktoś z wawy, żeby mógł mi pomóc i sprawdzić moją odmę u siebie w aucie u znanego an tym forum mechanika Łukasza z Marysina wawerskiego?


Mam ten sam problem, że padła mi odma. Mój Mechanik wymienił mi na nową, ale niestety na nowej odmie nie chodzi jak powinien, bo też falują obroty, zapala się check engine i wypada zapłon na wszystkich cylindrach. Ewidentnie nowa odma też jest uszkodzona, bo jak się jak się zablokuje przewód od odmy to silnik pracuję pięknie równiutko. Tylko czy to przypadek, że nowa odma jest uszkodzona? Czy może znalazł by się ktoś z wawy, żeby mógł mi pomóc i sprawdzić moją odmę u siebie w aucie u znanego an tym forum mechanika Łukasza z Marysina wawerskiego?

okazało się, że nowa odma jest ok tylko pewnie poszedł jeszcze uszczelniacz wału korbowego i stąd dostawało się lewe powietrze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...