Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odma olejowa strzeliła po raz drugi


LUKKI183

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam A4 B8 2.0 TFSI. Auto jest po zrobieniu pierścieni w ramach akcji Audi. Niestety przy przebiegu 95 tys. strzeliła mi odma olejowa. Znalazłem używkę i wstawiłem, ale po ok 1000km znowu zonk. Czy ktoś może miał taki przypadek? Co może być przyczyną? Odme mam już nowego typu. Czy może ktoś ma na zbyciu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest nowego typu. Po wymianie tłoków pierścieni i korbowodów, w Audi wsadzili mi nowy typ. Generalnie potrzebuje tylko gumowego krążka bo to on się rozerwał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U naszych wschodnich kolegów mają rozwiązanie i można kupić samą membranę https://www.drive2.ru/l/6387460/ swoją drogą to czemu kupiłeś używkę skoro nowa odma kosztuje 350zł?

Edytowane przez zabiello
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Guma pękła i jest kłopot.

Co masz na mysli piszac "strzelila" ?

Silnik pracuje normalnie ,nic sie nie dzieje ?

Guma ma pęknięcie. Silnik faluje na N.


U naszych wschodnich kolegów mają rozwiązanie i można kupić samą membranę https://www.drive2.ru/l/6387460/ swoją drogą to czemu kupiłeś używkę skoro nowa odma kosztuje 350zł?

Używkę miałem w 1 dzień, a w ASO miałem czekać do 3 tyg.


Nie wali czasami za dużego ciśnienia do komory?

Stoi na warsztacie. Będą sprawdzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Podłączę się pod temat, jak poznać czy mam nowszą czy starszą wersję odmy ? Domyślam się że po oznaczeniu części ja mam obecnie -> 06H 103 495 E.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przylaczam sie do kolegi wyzej, jakie sa oznaczenia odmy po wymianie (stage 1). Prosilbym o pilna odpowiedz bo zamierzam wlasnie ja wymienic. Ewentualnie jakis link :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabrycznie montowane byly : 06H 103 495 E ,wycofane w 03.2014 ,nowy numer ma koncowke AC

Odma po Stage 1 : 06H 103 495 J ,wycofane w 03.2014 ,nowy numer ma koncowke AE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem, że padła mi odma. Mój Mechanik wymienił mi na nową, ale niestety na nowej odmie nie chodzi jak powinien, bo też falują obroty, zapala się check engine i wypada zapłon na wszystkich cylindrach. Ewidentnie nowa odma też jest uszkodzona, bo jak się jak się zablokuje przewód od odmy to silnik pracuję pięknie równiutko. Tylko czy to przypadek, że nowa odma jest uszkodzona? Czy może znalazł by się ktoś z wawy, żeby mógł mi pomóc i sprawdzić moją odmę u siebie w aucie u znanego an tym forum mechanika Łukasza z Marysina wawerskiego?


Mam ten sam problem, że padła mi odma. Mój Mechanik wymienił mi na nową, ale niestety na nowej odmie nie chodzi jak powinien, bo też falują obroty, zapala się check engine i wypada zapłon na wszystkich cylindrach. Ewidentnie nowa odma też jest uszkodzona, bo jak się jak się zablokuje przewód od odmy to silnik pracuję pięknie równiutko. Tylko czy to przypadek, że nowa odma jest uszkodzona? Czy może znalazł by się ktoś z wawy, żeby mógł mi pomóc i sprawdzić moją odmę u siebie w aucie u znanego an tym forum mechanika Łukasza z Marysina wawerskiego?

okazało się, że nowa odma jest ok tylko pewnie poszedł jeszcze uszczelniacz wału korbowego i stąd dostawało się lewe powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...