kamil-vag 1358 Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Witam. Może ktoś pomoże mi rozeznać dlaczego auto ma opóźniony kąt wyprzedzenia zapłonu (ATDC) w całym zakresie, gdzie prawidłowo powinien być w BTDC. Logi ciągłe z trasy - ale są momenty 1500 - 5000 obr na 3 biegu, także łatwo wyłapać. Grupy 002, 033, 036 Grupy 003, 020, 091 Z góry dzięki za wszelkie sugestie. Sprawdzałem też wypadanie zapłonów i temperatury (płynu chłodzącego i zasysanego powietrza) - wszystko jest w normie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 (edytowane) Myśle że z tym zapłonem jest ok, to ze pokazuje atdc to może zależeć od wersji vaga, napewno kąt prawidłowy czyli btdc. Co do reszty to jest spora korekta sondy i dość długie czasy wtrysku co może być spowodowane padającą pompą. Edytowane 14 Października 2015 przez ?ukasz13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 14 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 (edytowane) No to jest już jakiś trop. Mam wrażenie, że auto jest przymulone tak do 3 tyś obr. Potem jakoś jedzie. Rzeczywiście są duże korekcje na + w częściowym obciążeniu. Przy wolnych wygląda to już w miarę dobrze, chociaż tu korekcje idą znowu na - Jak mogę sprawdzić pompę ? Jakie powinna dawać ciśnienie, gdzie się wpiąć ? Co mogę jeszcze sprawdzić ? Nieszczelności ? Ale wtedy by chyba MAF sporo zaniżał ? P.S Kojarzę coś, że w CAN-Gateway mam właśnie błąd komunikacji z pompą paliwa - może to mieć wpływ na dawkowanie ? W ECU natomiast błędów nie ma. Edytowane 14 Października 2015 przez kamil-vag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilofek 0 Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Witam, podczepię się do tematu bo szukam, szukam i znaleźć nie mogę. Czy ktoś ma co konkretne kanały w blokach pomiarowych mierzą i jakie powinny być wartości przy minimalnej prędkości obrotowej silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się