Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 1.8T BEX


Mszak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Proszę o pomoc w analizie logów dynamicznych silnika 1.8T BEX. Samochód jak na 190KM przyspiesza za słabo i porównując go do innego samochodu o podobnej mocy przekonałem się, że coś jest nie tak.

Po podpięciu auta do kompa skasowałem błąd katalizatora:

16804 - Catalyst System: Bank 1:Efficeincy Below Threshold

P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded

DYNAMICZNE:
http://vaglog.pl/log_237056.html
http://vaglog.pl/log_237057.html
http://vaglog.pl/log_237052.html
http://vaglog.pl/log_237054.html
http://vaglog.pl/log_237055.html

Proszę o potwierdzenie problemu z katalizatorem oraz innych usterek jeśli występują. Może turbo już osłabło bo samochód ma przejechane ponad 200tyś i na 100% turbo puszcza olej do dolotu (olej w dolnych rurach od intercooler'ów). Auto nie dymi i odpala normalnie.

Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według błędów kat jest zapchany. Proponuję out bo dławi.

Edytowane przez jacek70
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedz.

Narazie skasowałem błąd przed zrobieniem logow i zobaczę czy powróci. Auto mam od niedawna i nie wiem jak jeździł poprzedni właściciel. Może robił tylko krótkie trasy i przez niedogrzany katalizator przypchał go.

Jeśli błąd pojawi się ponownie będzie pewność na 100%.

A czy logi pokazują coś co by świadczyło o usterce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thx.

Czyli mam potwierdzenie. Katalizator do wymiany, albo out ( poczytam jeszcze na forum o tym temacie).

A co można powiedzieć o puszczajacej olej turbinie na podstawie logow? Chyba, że przez zapchany wydech nie da rady jej zdiagnozować i po naprawie (wywaleniu kata) trzeba je powtórzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto ma lpg? Logi robiles po jezdzie na pb? Korekta w 032 10% moze swiadczyc o jakiejs nieszczelnosci w dolocie, odmie trzeba by sprawdzic szczelnosc dolotu.

Wysłane z mojego Q8HD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto ma lpg od niecałego roku. Logi były robione na pb95 po uprzednim przejechaniu paru km. Ogólnie nie ma dużej różnicy pomiędzy Pb a LPG.

W pierwszej kolejności posprawdzam szczelność dolotu jak proponujesz. Może któraś odma lub podciśnienie jest nieszczelne.

Zaraz po zakupie zauważyłem, że eżektor (chyba tak to się pisze) jest poklejony taką gumową taśmą. Zerknąłem do środka widać, że ma uszkodzenia. Może on puszcza dodatkowe powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...