skulcz 1 Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Witam.\ Po podlączeniu Vag`a wyrzuca mi błąd przeładowania turbiny. Ostatnio wymieniłem DV na nową i myslałem ze problem zniknie. :gwizdanie: Niestety tak nie jest . Po wcisnieciu pedału gazu do podłagi atko pieknie przyśpiesza ale za chwilke rozłącza turbo i kicha. pokazuje sie własnie powyższy błąd. Zastanaiwam sie czy to ma jakiś związek z WG? Jak ktoś zna temat prosze o pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 pewnie WG nie otwiera sie i dlatego przeladowuje,jak mozesz to zrob loga na 115 i zobaczymy jak duzo laduje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skulcz 1 Opublikowano 9 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 pewnie WG nie otwiera sie i dlatego przeladowuje,jak mozesz to zrob loga na 115 i zobaczymy jak duzo laduje SOrki ale tak biegły w vagu nie jestem moze masz chwilke aby opisac jak to zrobić bede bardzo wdzieczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 sprawdzasz blok 115 powinno byc 0.55-0.60 bar jezeli jest wiecej trzeba sprawdzic mechanizm od WG lub przewód który do niego idzie moze sie zagiał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 jak wyzej-chociaz u mnie WG otwiera sie przy chyba 0,45 bara(na VAGu pokaze ok 1600 przy 0,6 bara) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skulcz 1 Opublikowano 9 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Ok sprawdze Jeszcze jedno: Macie moze schemat podciśnien jak mają sie rozchodzić ? np do DV idzie z przekaznika czy bezpośrednio z kolektora ssącego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 powiedz mi,kiedy wystapil ten problem-moze sie zagial waz,albo przytkal w jakis sposob,posprawdzaj wezyk od turbo i N75 znajdziesz ten zawor na dolocie z filtra do turbo,odchodza od niego trzy wezyki i jest wtyczka(kolo chlodnicy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skulcz 1 Opublikowano 9 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Problem zaczął sie jak wrzyciłem druga turbalke. Auto kupiłem z "uszkodzonym turbo" jedyną oznaką jego uszkodzenia był świst przy załączaniu. Wziełem od kumpla sprawna turbinke o tych samych symbolach i po kilku dniach zaczą sie cyrk. Ostatnio zmienilem DV bo miałem to Prychanie powietrza i to już sie skończyło , ale dalej jest problem z przeładowaniem. Do 3500 obr idzie ślicznie a potem rozłącza turbine i wskakuje bład przeładowania. Musze podłączyć jakieś cisnionko i zobaczyc czy WG działa . Tak wyglada cała ta sytuacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 tak,jak wczesniej pisalem sprawdzilbym WG czy sie otwiera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 tak,jak wczesniej pisalem sprawdzilbym WG czy sie otwiera dokładnie, bardzo możliwe, że walnięta jest gruszka/aktuatror od westegata no i musisz podpiąć jakiś wskaźnik doładowania (kup sobie jakiś najprostszy i miej zamontowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Ewentualnie niepoprawna regulacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 tak,czy inaczej musisz wykrecic turbine Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skulcz 1 Opublikowano 11 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 niestety myślę że bez wyciągania się nic nie uda zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 no niestety... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skulcz 1 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 Witam. Nareście miałem trochę czasu i zacząłem zabawę. 1. Miałem zawór na podmiane N75, 2. Sprawdziłem działanie WG. Efekt jest taki: WG działa poprawnie , ale przewód łączący turbinę z zaworem N75 był nieszczelny( miał pęknięcie). Po wymianie przewodu Wow wszystko wróciło do normy. A ile to człowiek miał pomysłów. Dziekuje za podpowiedzi , ale obyło się bez wyciągania Turbiny. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 ostatnio miałem taki sam zgryz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_ss 1 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 koledzy powiedzecie co to jest WG i DW i jak to sprawdzic czy dobrze dziala bo u mnie jest taki dziwne dzwiek z kolektora cos w stylu siorbania!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 gdzieś masz nieszczelność na wydechu DV to zawór sterowany podcisnieniem WG to klapa "przelewowa" w turbinie poszukaj na forum pełno jest tutaj info na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_ss 1 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 nie moge nic znalezc o tym wg i dv mozecie powiedziec jak to mozna sprawdzic i co to jest ta klapa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 w turbinie są dwa kanały na wydechu na jednym jest klapa która otwiera sie w momencie osiągniecia zadanego cisnienia w przypadku twojego auta jest to 0,55 - 0.60 bara Natomiast Dump Valve (DV) to jest taki zawór, którego zadaniem jest utrzymywanie turbiny na wysokich obrotach. Z kolektora dolotowego idzie wężyk z przodu silnika do DV. Kiedy przepustnica zostaje zamknięta, tworzy się podciśnienie, które poprzez wężyk "wciąga" membranę zaworu DV. powoduje to, że powietrze tłoczone przez turbinę zostaje przez otwarty DV wtłoczone na powrót przed turbinę, dokładnie w rurę łączącą przepływomierz z turbiną. Wirnik turbiny kręci się z wysoką prędkością, bo nie zostaje wyhamowany przez blokujące go powietrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się