stukostrachy Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 Kupiłem audi dwa lata temu. Sprzedający nie wspomniał że auto ma podniesioną moc. Dopiero nie dawno wybrałem się na hamownie. pomiar wykazał 169,9 km i 367 mn. Zastanawiam się czy to nie za dużo dla tego silnika na seryjnym osprzencie. Odkąd go mam ,praca turba jest dość wyraznie słyszalna. Czy auta po programie tak mają? Przejechałem przez dwa lata 40000 km i jak narazie nic się nie wysypało. Prosze o komentarz wykresu (jeśli się załączył) bo niewiem czy coś z tym robić czy tak zostawić.
nimok Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 Seryjny osprzęt spokojnie wytrzyma takie obciążenie, nie ma powodów do obaw!!
izka7878 Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 (edytowane) Miałam AWX w A6 C5 z identycznymi danymi i zrobiłam nim ponad 500tys km. Program był wgrany przy około 250tys Edytowane 8 Listopada 2015 przez izka7878
audicoman Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 (edytowane) Zastanawiam się czy to nie za dużo dla tego silnika na seryjnym osprzencie. Nie ma co się bać, te silniki mają spory zapas i wiele znoszą, o ile nie będziesz pałował na zimnym i od razu gasił po ostrej jeździe. P.S chwytliwy login masz Edytowane 8 Listopada 2015 przez audicoman
Jarol Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 Zrób logi dynamiczne kanałów 01, 03, 04, 08, 10 i 11 Wtedy będzie widomo czy program jest dobrze zrobiony. Wartości mocy i momentu są ok natomiast górą wykres jest troszkę poflowany
stukostrachy Opublikowano 11 Listopada 2015 Autor Opublikowano 11 Listopada 2015 Zrób logi dynamiczne kanałów 01, 03, 04, 08, 10 i 11 Wtedy będzie widomo czy program jest dobrze zrobiony. Wartości mocy i momentu są ok natomiast górą wykres jest troszkę poflowany Generalnie to mam pewien problem z drganiami przy dużym obciążeniu ( 1800-2000 obrotów na 5 biegu). Nie jest to jakieś mocno dokuczliwe ale nie powinno tak być. Na trzeciej pompce mam podwyższoną korekcje ( 0,75-0,95) . Gniazda wtrysków ok,uszczelki zmienione, walek ok, a pompki wysyłałem do regeneracji i powiedziano mi że też są ok. Wiec zostaje wadliwy program ( możę zbyt wcześnie wysoki moment obrotowy), albo jakaś nietypowa usterka pompki. W przyszłym tygodniu mam zamiar zamienić wtryski miejscami, zobacze co się stanie. Zastanawiam się czy to nie za dużo dla tego silnika na seryjnym osprzencie. Nie ma co się bać, te silniki mają spory zapas i wiele znoszą, o ile nie będziesz pałował na zimnym i od razu gasił po ostrej jeździe. P.S chwytliwy login masz Ten login ta akurat musze zmienić bo ponoć jest nie odpowiedni,
egon@ Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 Miałam AWX w A6 C5 z identycznymi danymi i zrobiłam nim ponad 500tys km. Program był wgrany przy około 250tys Ładny wynik 500 tys a robiles coś przy motorówce czy wszystko fabryka zniosła taki przelot?
Jarol Opublikowano 13 Listopada 2015 Opublikowano 13 Listopada 2015 Korekcje ( 0,75-0,95) są w normie więc nie masz się czym za bardzo przejmować. Natomiast jeśli chodzi o drgania to są spowodowane za dużym momentem na niskich obrotach. 360Nm przy 1700obr to dużo, poproś tunera żeby poprawił program i zdjął do 2000obr trochę momentu.
cocoo24 Opublikowano 13 Listopada 2015 Opublikowano 13 Listopada 2015 wynik konkret, ale wg mnie za duży moment odrazu, nich Ci go troche rozłoży
stukostrachy Opublikowano 15 Listopada 2015 Autor Opublikowano 15 Listopada 2015 Korekcje ( 0,75-0,95) są w normie więc nie masz się czym za bardzo przejmować. Natomiast jeśli chodzi o drgania to są spowodowane za dużym momentem na niskich obrotach. 360Nm przy 1700obr to dużo, poproś tunera żeby poprawił program i zdjął do 2000obr trochę momentu. Tak zrobie . Dzięki za podpowiedź. Musze jeszcze znaleść dobrego specjaliste w okolicy Znalazłem tzry firmy tuningowe w mojej okolicy: 1.cartronic księżyno koło Białegostoku 2.ecotuning w Augustowie 3.power soft w Suwałkach Jeśli ktoś słyszał jakieś opinie o którejś z tych firm to prosze o informacje
DawcioA4 Opublikowano 15 Listopada 2015 Opublikowano 15 Listopada 2015 Jak masz możliwość podjechać w okolice Białegostoku to zerknij na turbodiesel.pl Paweł zna się na robocie
TomekTdi Opublikowano 15 Listopada 2015 Opublikowano 15 Listopada 2015 Dokładnie tylko Turbodiesel.pl
stukostrachy Opublikowano 17 Listopada 2015 Autor Opublikowano 17 Listopada 2015 Jestem umówiony w Turbodiesel na następną sobotę. Opisze rezultat.
cocoo24 Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 podepne się Panowie, czy zmiana turbiny w awx na turbo b7 170 koni (nie wiem czy to brd) da odczuwalną poprawę ? obecnie mam 163 km i 354 nm
Jarol Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 Sama zmiana turbosprężarki nic nie zmieni musisz jeszcze zmienić program no i przydałby się tez wydajniejszy intercooler.
stukostrachy Opublikowano 6 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2015 Jestem po wizycie w turbodiesel.pl . Problem drgań zażegnany. Było jak pisał ,,jarol''(za duży moment z dołu). Auto jest teraz mniej gwałtowne i nawet turbo ucichło. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się