Piotrekmlawa 0 Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Witam, w audi a4 b5 ajm mam problem z odpalaniem zimnego auta, stoi po kilka dni na firmie, zrezta nawet po jednej nocy i temp- 0-5 stopni bardzo ciezko ma odpalic, i mocno kopci przez moment, nowe swiece, wyczyszczona turbina, bo przechodzila w awaryjny, i wyjety katalizator. Po odpaleniu chodzi bardzo glosno, moze ktos cos poradzi gdzie szukac problemu, czy to moga byc wtryski, poza tym trzesie, czy zimny czy cieply. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlav01 0 Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Witaj myślę że wypadałoby sprawdzić wtryskiem jeżeli trzęsie również na ciepłym Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 AJM czyli pompowtryski, mają to do siebie ze czesto silnik sie trzęsie, przyczyny jest kilka ale najczęsciej pada: pompowtrysk, dwumas, poduszka, wałek rozrządu. Problem z paleniem po nocy mogą powodować zużyte uszczelnienia PD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrekmlawa 0 Opublikowano 9 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Z podziekowaniem, może ktoś się orientuje jakie są koszty regeneracji pompowtryskow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Idziesz po najgłupszej scieżce czyli w ciemno wymiana pompek a problem moze lezec w uszczelnieniach za 30zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałswd 4 Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 albo w wałku za 8stow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrekmlawa 0 Opublikowano 9 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Może i najglupsza ale to mój pierwszy diesel i naprawdę nie wiem co robić, moc niby ma i nie kopci, więc może naprawdę nie pompki, oddam samohod do kogoś kto się na tym zna i tak będzie chyba najlepiej. Chociaż i tak już wiadro pieniędzy w nią poszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Masz vaga? Sprawdz pompki i bedziesz juz cos wiedzial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrekmlawa 0 Opublikowano 9 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Może i najglupsza ale to mój pierwszy diesel i naprawdę nie wiem co robić, moc niby ma i nie kopci, więc może naprawdę nie pompki, oddam samohod do kogoś kto się na tym zna i tak będzie chyba najlepiej. Chociaż i tak już wiadro pieniędzy w nią poszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Wystarczy kabel za 30-35 złociszczy i już byś wiedział czy ecu zapisał jakieś błędy. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się