wysoczanin 0 Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 (edytowane) Witam! To mój pierwszy post;) Mam problem, mianowicie mam uszkodzony wał napędowy w sprowadzonej A4. Po wykręceniu jest nalepka z oznaczeniem 8E0 521 101 AE. Moje pytanie brzmi, czy np. będzie pasował jakiś inny wał(bo z końcówką AE nie mogę znaleźć)? Bo są wały z oznaczeniami 8E0 521 101, ale końcówki zamiast AE są D, E, G, H, M i T. Będę wdzięczny za każdą pomoc! Edytowane 11 Listopada 2015 przez wysoczanin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidlive 1 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Jaki masz tam silnik? To automat? Ilo biegowa skrzynia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Dlaczego sądzisz że masz uszkodzony wał ? ? ? Wał jest cholernie ciężko uszkodzić co innego podporę lub leżyska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wysoczanin 0 Opublikowano 15 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 (edytowane) 2.0 diesel quattro, manual 6 biegowy!Tzn. łożyska i podpora na bank. A idzie to zamienić bez dawania wału do regeneracji? OK! Zapodaję fotki poniżej! Rzućcie okiem jak możecie, bo ja już namierzyłem firmy od regeneracji i jutro będę dzwonił...No chyba, że nie ma takiej potrzeby... http://zapodaj.net/32f27644e1ecc.jpg.html http://zapodaj.net/24920f2ac4737.jpg.html http://zapodaj.net/ca4f5ef08e534.jpg.html http://zapodaj.net/9f39adba0b925.jpg.html http://zapodaj.net/df4ceb2e9a26e.jpg.html http://zapodaj.net/6864053bec725.jpg.html http://zapodaj.net/0dd28c6acc109.jpg.html http://zapodaj.net/884f5962714c8.jpg.html http://zapodaj.net/62a15ba7ea57f.jpg.html http://zapodaj.net/287618db23112.jpg.html http://zapodaj.net/b1aed3ba2b76b.jpg.html http://zapodaj.net/f201f4f3ee42f.jpg.html Z góry dzięki za pomoc! Edytowane 15 Listopada 2015 przez wysoczanin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Jak się chcesz bawić w naprawę to lepiej oddaj do regeneracji.. Powinien zostać sprawdzony i wyważony bez tego po naprawie będziesz mieć bicia i dostanie po d*pie skrzynia i dyfer z tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wysoczanin 0 Opublikowano 15 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 A dobrą firmę która to robi profesjonalnie ktoś poleci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Jak się chcesz bawić w naprawę to lepiej oddaj do regeneracji.. Powinien zostać sprawdzony i wyważony bez tego po naprawie będziesz mieć bicia i dostanie po d*pie skrzynia i dyfer z tyłu Jeżeli przed rozcaleniem wału zrobisz znaki i złożysz go z powrotem na te znaki to wał nie straci wyważenia, nawet jeden czy dwa przesunięte zęby wieloklinu nie zmienią wyważenia na tyle, żeby odczuwalne było bicie. Jeżeli jest tylko zerwana podpora to można kupić nową w zamienniku (w oryginale tylko cały wał) i ją wymienić, to nie jest część która się znowu szybko posypie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się