Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak szybko i tanio podwyszyć zawieszenie ?


Wojtek1995

Rekomendowane odpowiedzi

Witam moje pytanko jak szybko i tanim kosztem podwyszyć moją audiczke jak wszyscy chcą w glebe a ja z konieczność musze od gleby się oddalić z powodu pracy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ile zyskasz, nie mam pojęcia co masz teraz wsadzone, zestaw j.w. to wysokość około 67,68 cm od ziemi do błotnika więc wygląda jak allroad.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś wrzucił zdjęcie auta z boku to można być coś jeszcze Ci podpowiedzieć czy pójdzie coś do góry ewentualnie zmierz wysokość od ziemi do nadkola.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jakbyś chciał to mam 4 sprężyny od zawieszenia 1BA. Na tych sprężynach przód stał w moim na 68 cm a tył 69 cm (przez środek koła, do nadkola).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no z tym że diesel to nie ma znaczenia ale że avat to chyba już ma dzisaj przeliczyłem wszystko i taniej wychodzi kupić jakiś stary czołg np golfa 2 i go katować po lesie bo tu dochodzą wachacze i obawiam się tego że po przeróbce szybko wylecą jak i drążki a koplet kosztuje tyle co stary czołg na kata :) tak że z góry dzięki jak przyjdzie mi pracować w bardziej łagodniejszych warunkach z chęcią wrócę do tematu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie że diesel ma znaczenie, przód poszedł by Ci do góry i auto dziwnie by podskakiwało, za duża różnica w wadze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem nie przyglądałem się wydaje mi się że to jest kwestia amortyzatorów i wagi silnika bo co do zawieszenia z przodu to nie widziałem różnicy w kwesti wachaczy i na ulicy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wahacze nic tu nie mają do wysokości, tylko sprężyna która z diesla do Ciebie się nie nadaje, trzeba dobierać je pod kątem nacisku na oś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprostsza i najtańsza sprawdzona przeze mnie metoda to gumy pod sprężyny.

http://allegro.pl/guma-gumy-podwyzszajace-pod-sprezyny-golf-ii-iii-i4993770872.html
Używam u siebie i jest super. Przy czym ja zamontowałem, bo hak i LPG obniżają tył i przy napakowanym aucie jest już dużo za nisko.

Guma pasuje pod nasz amorek, ale trzeba troszkę podciąć plastik który wchodzi na górną część amora.

Edytowane przez Emejcz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jasne, że na dół, bo niby gdzie? Jak założyłeś takie wkręcane w sprężyny to rzeczywiście może ci to peknąć, bo to chwyt handlarzy.

Auto się podniesie o około 1,5cm na pewno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No zgadza się, trzeba zdejmować, ale jest bezpieczne i skuteczne.

Te wkręcane - pytałem tego co sprzedaje - źle działają na sprężyny, bo są nierównomiernie naprężone i mogę pękać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągacze do sprężyn 30zł. Jak masz sedana to tylne przełożysz bardzo szybko, jak avanta to znacznie dłużej, ale nie jest to żadna tragedia.

Tylko klucz gięty 16/17 sobie skombinuj do odkręcenia amorka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...