Pablo20004 Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 Witam Mam powiedzal bym ogromny problem ze wspomaganiem. A mianowicie. Jakieś 4 miesiąc temu robiłem rozrząd i zakuwalem wąż od wspomagania bo preciekal no i fachowcy od zakucia o jakieś 30' źle ustawili końcówkę do pompy i trzeba naciagac kleszczami. Od tego momentu zaczęła siadać pompa i po miesiącu wymieniłem. Po wymianie pompa cicho magiel buczala ale trochę i jakoś jezdzilem. Dowiedziałem się że w sklepie sprzedali zły płyn ( syntetyczny ) więc go jakieś 3 tygodnie temu wymieniłem (wyplukalem cały układ ). W piątek jadąc na lotnisko padła maglownica ( udało się wrucic na kołach ). Wczoraj wymieniłem magliwnice zapałem zielonym mineralnyn. I pompa buczy wyje nie wiem jak to nazwać ale naprawdę mega głośno. Dodam jeszcze że chlodniczka jest nieoryginalna i jest od alfy bo moja była zacięta. Moje pytanie czy to znowu pompa czy coś innego. Porsze pomóżcie. Pozdrawiam
lukasz14614 Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 zapewne pompa też padła ogólnie to przewody nie mogą być załamane.A ile dałeś za pompe?
Pablo20004 Opublikowano 23 Listopada 2015 Autor Opublikowano 23 Listopada 2015 Za pompe 400 jutro pojade na gwarancję i może pomoże Wymiana pompy pomogła.
zybi81 Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 Mnie też czeka wymiana,a jest jakiś sposób żeby ją wyjąć bez ściągania pasa przedniego w 1.8 ADR?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się