fcunited Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 (edytowane) Witam serdecznie. Dawno nic nie pisałem, gdyż autko fajnie się sprawowało a, że sam też posiadam małą wiedzę to nie chce zaśmiewać forum bzdetami.Dzisiaj proszę Was jednak o pomoc. Od jakiegoś czasu podczas gdy hamuje jest pojedyczny 'stuk' w prawej kole. Poczytałem trochę w internecie, i polecali ściągnąć zaciski hamulców, sprawdzić klocki (wymieniane jakies 3tys km temu), przeczyścić zaciski, nasmarować (miedziany smar zakupiony i użyty). Wszystko zrobione. Jako, że sam mało się znam to do pomocy wziąłem kolegę z wiekszą wiedzą. Przy okazji sprawdziliśmy czy to nie coś innego może być przyczyną stukania. I tak po złapaniu końcówki drążka kierwoczniego i ruszaniu nim, chulał niczym dusza i było słychać stukot w środku a dodatkowo przy wahaczu prowadzącym z tulei wychodzą po bokach gumy które pewnie kwalifikują się do wymiany.Trochę znów się rozpisałem. Pytanie do Was Forumowicze co zrobić:1) wymienić tylko końcówki drążków kierwoczniczych ? 2) wymienić końcówki drążków + drążki (tą opcje poleca mechanik, gdyż 'same końcówki ciężko schodzą, próbowałem robić to swojemu znajomemu ale bardzo ledwo sie udało").3) wymienić same tuleje z wahacza prowadzącego: "wahacz jest alumioniowy, sama wymiana tulei nic nie da, całe wahacze się wymienia". 4) wymienić wahacz prowadzący w całości Jak wiadomo same końcówki drążka + tuleje są opcją zdecydowanie tańszą, aniżeli końcówki z drążkiem + wahacz.Mowa tutaj o stronie prawej i lewej przodu samochodu. Wiadomo, po całym zabiegu zrobić zbieżność kół.Co mam zrobić Ludzie? I Kto ma więcej racji? Jak to wyglądało z waszego doświadczenia? Nie chce jeździć za długo na tych luźnych drążkach bo wtedi pewnie reszta zawieszenia cierpi na tym wszystkim. Wklejam zdjęcie tej tulei wahacza, jak to wygląda z obu stron praktycznie tak samo.:; <a href=http://zapodaj.net/661ebd23347ac.jpg.html>20151108_151704.jpg</a><a href=http://zapodaj.net/b4a96da1fcdd8.jpg.html>20151108_152933.jpg</a>Dziękuje za pomoc każdemu, który poradzi coś konkretnego. Edit: Zapomniałem dodać, a raczej spytać czy np. firma SWAG jest dobra ? Myślałem nad Febim albo TRW, ale sprzedawca który ma 1.9TDI A4 b6 z czystym sumieniem polecił SWAG'a, pare rzeczy kupowałem u niego już- nie zawiodłem się.Edit 2: czy z tymi wahaczami to mam też się śpieszyć czy nie ? A co do końcówek to mechaniik radzi je zmienić razem z drążkami od razu. Edytowane 23 Listopada 2015 przez fcunited
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się