marhew 1 Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 (edytowane) Witam, czy mógłby ktoś zerknąć na logi? Dla mnie nieco dziwna sytuacja, bo N75 zbija doładowanie nie próbuje go podnieść, mimo że turbinie na wyższych obrotach brakuje ponad 0.1-0,15 bara. W dodatku nieco słaby przepływ wychodzi. Co można z tym zrobić? PB98002,033 http://vaglog.pl/log_241030.html115,118 http://vaglog.pl/log_241033.html003,020 http://vaglog.pl/log_241034.htmli ciekawostka, na LPG kanał 020 idalnie http://vaglog.pl/log_241035.htmlZa wszystkie uwagi i sugestie bardzo dziękuję! Edytowane 24 Listopada 2015 przez marhew Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Podmień przepływomierz na sprawny i zrób jeszcze raz logi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soltys___ 0 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Co do logów z kanału 20 na to LPG ma dużo wyzszą odporność na spalanie stukowe i korekta zapłonu maks 3 st na jednym cylindrze to nic złego i nie ma co w tym kombinować.A kasowałeś błędy po przełączeniu na benzynę?Dawno temu wymieniałeś filtr powietrza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhew 1 Opublikowano 25 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Błędy kasowane, filtr ma jakies 3 tys km. Dzis przeloze przeplywke i zobaczymy co z przeplywem. Martwi mnie tylko to dziwne zachowanie N75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Jak przepływka zaniża, to się ciśnienia wtedy nie zgadzają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) Szczelność dolotu sprawdzona? zawór dv sprawny? Przepływka jest dobra, jak będzie doładowanie to i przepływ wróci. Edytowane 25 Listopada 2015 przez ?ukasz13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhew 1 Opublikowano 25 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) Szczelność sprawdzana kilka razy, dmuchane ponad 1 bar i oprocz bulgotania oleju wszystko ok. Dv wymieniony rok temu na nowy z ASO 710NWrzucam logi po zmianie przepływki002,020 http://vaglog.pl/log_241069.html 115,118 http://vaglog.pl/log_241070.html 002,033 http://vaglog.pl/log_241071.html Blok 020 idealnie, przepływ zwiększył się o +10 g/s, jednak to nadal za mało- doładowanie dalej niskie i dodatkowo sterownik wyrzucił błąd: 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit ExceededProblem prawdopodobnie rozwiązany. Przyczyna- wadliwe działanie N75. Po wymianie na inny wróciło doładowanie a zarazem i przepływ: 115,118 http://vaglog.pl/log_241321.html 002.033 http://vaglog.pl/log_241322.html Edytowane 29 Listopada 2015 przez marhew Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się