wrclaguna Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Interfejsy KKL - te w przedziale 20-30 zł są DO KOMUNIKACJI PO LINII K - więc, taki interfejs w pełni funkcjonalny jest dla B5 i w B6 też można dużo nim zrobić. Dla B7 (część jest po lini K, część po CAN). Nieoficjalne info mam takie, że w B7 obsłuży tylko te silniki, które wcześniej montowane były w B6. Wszystkie te, które premierę miały z modelem B7 komunikują się po CAN. Dla modelu B6 wymagane są interfejsy typu KKL Dla modelu B7 wymagane są interfejsy typu HEX-CAN-USB: Można się pokusić o jakieś klony od chińczyka: Dość pewny interfejs od e-service: http://www.e-service.info.pl/ Najpewniejszy oryginalny VCDS: http://www.vcds.pl/index.php?mod=sklep&item=6 Inne przydatne linki: http://www.autotronika.pl/pl/katalog/urzadzenia-diagnostyczne/vag-kkl-usb.html?dm=full http://programy-do-diagnostyki-samochodowej.s-tech.pl/?go=soft§ion=prg_e3_w_stdiag http://www.autotronika.pl/pl/katalog/urzadzenia-diagnostyczne/?dm=full http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/ 1
Rekomendowane odpowiedzi