driver-max Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Witam Oczywiście przychodzę do Państwa z problemem, mianowicie Auto stało dwa tygodnie pod domem, kiedy wczoraj włożyłem kluczyk do stacyjki nie było żadnej reakcji. Pomyślałem że może akumulator jest słaby. Po doładowaniu akumulatora auto nadal nie reaguje na kluczyk, ale Otwiera/zamyka drzwi Po włożeniu kluczyka podświetla się tylko P (ręczny) na desce rozdzielczej oraz przy drążku zmiany biegów Podczas próby włączenie zapłonu słychać tylko takie delikatne pukniecie z okolicy stacyjki (coś w stylu przekaźnika) Kierownica nie jest zablokowana. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki ale bez żadnego rezultatu, dziwna sprawa biorąc pod uwagę fakt że auto do samego końca funkcjonowało w 100% prawidłowo. Czy ktoś może coś wie na ten temat ? Proszę o pomoc
wrclaguna Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 w akumulator gdzie ładowałes ? ( w ktorym miejscu )
wrclaguna Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 ładowany był w domu nie bedzie ......... poczytaj temat gdzie sie ładuje sterownik cały czas mysli ze AKU jest słaby sprawdz pozniej jakie błedy sa http://a4-klub.pl/index.php?/topic/174916-aktywacja-wskazania-naladowania-akumulatora-wymiana-demontaz-kodowanie/ - Zdjąć osłonę 1 za uchwyt w górę -> . - Odblokować blokadę ->A i otworzyć osłonę -> B. - Podłączyć czerwony zacisk przewodu + urządzenia do ładowania akumulatorów do bieguna dodatniego 1, a czarny zacisk przewodu - do bieguna masy 2. – Podłączyć wtyczkę sieciową urządzenia do ładowania akumulatorów i włączyć urządzenie do ładowania akumulatorów . – Podczas ładowania pozostawić pokrywę tylną otwartą.
driver-max Opublikowano 6 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2015 witam, w takim wypadku na jak długo mam to podłączyć? skoro akumulator był ładowany według wskazań prostownika do pełna. Czy wystarczy tylko podłączenie powiedzmy na krótką chwilę czy na dłuższy czas
wrclaguna Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Ten sterownik blokuje ładuj na aucie
driver-max Opublikowano 7 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2015 Dzięki za podpowiedź jutro spróbuje przez dłuższy czas, bo dziś podłączyłem tylko na chwilę i dalej nic ręce mi już opadły... Dam znać co i jak... Pozdrawiam witam nie działa... :/
driver-max Opublikowano 7 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2015 Masz mozliowsc podpiecia kompa ? z tego co wiem to nie można podpiąć kompa, bo nie ma zapłonu czy jestem w błędzie?:/ Ale i tak nie mam w chwili obecnej możliwości podpięcia kompa...
MarcinOslo Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Masz mozliowsc podpiecia kompa ? z tego co wiem to nie można podpiąć kompa, bo nie ma zapłonu czy jestem w błędzie?:/ Ale i tak nie mam w chwili obecnej możliwości podpięcia kompa... Mozna Jesli nie ma zaplonu trzeba wzbudzic magistrale CAN poprzez np. wlaczenie swiatel postojowych i wtedy podstawowe sterowniki powinny byc osiagalne przy diagnozie.
driver-max Opublikowano 7 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2015 Kolega podpowiada że może to czujnik/wyłącznik wstrząsowy czy jest to prawdopodobne i jeśli tak to gdzie go szukać w tym modelu
sowiq Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Gdyby to był ten czujnik, to nie byłbyś w stanie otworzyć auta z pilota, bo prąd byłby całkowicie odcięty od akumulatora.
driver-max Opublikowano 8 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2015 Witam Panowie jestem po wizycie gościa z ADAC i powiedział tyle że nie ma pojęcia co się stało :-( Podłączył kompa ale nic się nie udało ustalić bo to coś (jak on to powiedział ) jest zepsute i blokuje dostęp Dzwoniłem do innego magika który stwierdził że na 95% procent winna jest stacyjka a w zasadzie czip który jest w środku. Jak myślicie czy gość może mieć rację ???
skotmen Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Zostaje pewnie tylko Aso Ciekawy jestem co się zesrało
sowiq Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Może głupi pomysł, ale lepszy taki niż żaden Próbowałeś odpalać innym kluczykiem? Ewentualnie tym plastikowym, zapasowym grotem?
driver-max Opublikowano 9 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2015 Witam Panowie no i jestem po wizycie kolejnego specjalisty, jak się okazało nic związanego z kolumną kierowniczą wszystko tam gra nie ma błędów... Drugi kluczyk to była pierwsza myśl... ale został w Polsce... już na niego czekam także sprawdzimy. Jeśli to nie podziała to tylko ASO. . . No cóż aż strach się bać dam znać co i jak!
damok Opublikowano 10 Grudnia 2015 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Jezeli dziala otwieranie z przycisku i zamykanie to nie bateria. A nie spadl ci przypadkiem klucz na ziemie? Wiesz pastylka immo mogla sie uszkodzic w kluczu. Tak wlasnie sie dzieje jak immobilajzer nie wykrywa "swojego" klucza - wciskasz klucz i nic sie nie dzieje, zadne systemy sie nie odpalaja a tym bardziej silnik. Odwiedz jakiegos magika od kluczy i sprawdz czy pastylka od immo w kluczu dziala.
driver-max Opublikowano 11 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2015 (edytowane) No właśnie taka jest sytuacja... Otwiera/zamyka ale nie ma zapłonu/ nie odpala... Bezpieczniki dobre, akumulator pełen, w kolumnie kierowniczej nie ma błędów nic nie blokuje... Hmmm kiedyś mi raz upadł ale wszystko śmigało do tej pory nic się nie działo... jeździł bez najmniejszych problemów... Nie wiem... Czekam na ten drugi klucz z niecierpliwością! Może głupi pomysł, ale lepszy taki niż żaden Próbowałeś odpalać innym kluczykiem? Ewentualnie tym plastikowym, zapasowym grotem? A jest możliwe odpalenie mechaniczne ( grotem z kluczyka ) ? Edytowane 10 Grudnia 2015 przez driver-max
sowiq Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Nie, chyba nie. Powinieneś mieć taki kluczyk awarynky (plastikowy grot z pastylką immo): A w schowku pasażera obudowę do grotu w kształcie normalnego kluczyka. Dopiero po włożeniu grotu w obudowę powinieneś być w stanie odpalić auto:
driver-max Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2015 No i jest problem bo to również nie klucz...
Rekomendowane odpowiedzi