patryk4544 0 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 Witam. Może temat lekko głupi, jednak nurtuje mnie jedna sprawa. Na jakich obrotach powinniśmy starać się utrzymywać silnik podczas jazdy, aby było to najkorzystniejsze dla samochodu no i też naszego portfela ? Często w terenie miejskim jadąc np. 60 km/h nie wiem czy trzymać 2K RPM na 3-biegu czy wrzucic 4-bieg i mieć 1500 RPM, gdzie już lekko czuć że auto nie ma mocy. Może jest gdzieś opisane np. w instrukcji jak powinno się posługiwać manualem.. ? Jakie jest wasze zdanie na ten temat ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
batman1970 0 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 Jeżeli nie masz instrukcji to znajdziesz ją w necie albo podaj mi adres email to Ci wyślę. Z mojego doświadczenia mogę stwiedzić, że lepiej kręcić około 2000 obr/min. Instrukcja natomiast mówi żeby zmieniać bieg na wyższy przy tych obrotach. W trasie zdarza mi się jechać 1800 obr ale nigdy mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny85 0 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Witam. Może temat lekko głupi, jednak nurtuje mnie jedna sprawa. Na jakich obrotach powinniśmy starać się utrzymywać silnik podczas jazdy, aby było to najkorzystniejsze dla samochodu no i też naszego portfela ? Często w terenie miejskim jadąc np. 60 km/h nie wiem czy trzymać 2K RPM na 3-biegu czy wrzucic 4-bieg i mieć 1500 RPM, gdzie już lekko czuć że auto nie ma mocy. Może jest gdzieś opisane np. w instrukcji jak powinno się posługiwać manualem.. ? Jakie jest wasze zdanie na ten temat ? hej Patryk, zasada jest prosta: jezeli nie rozpedzasz auta tylko jedziesz stałe 60 kmh po rownej drodze to smiało 4 bieg, natomiast nie powinno sie z niskich obrotow rozpedzac samochodu bo to duze obciazenie dla dwumasu, silnika itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r102 1 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Fis sygnalizuje kiedy zmieniać bieg na wyższy, ale moim zdaniem często są to za niskie obroty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzejx 4 Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Fis sygnalizuje kiedy zmieniać bieg na wyższy, ale moim zdaniem często są to za niskie obroty Zgadzam się z wypowiedzą powyżej.Minimale obroty to 1500 jeżeli chcemy utrzymać dłuższą żywotność dwumasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_GREGOR_ 0 Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 Fis nie sugeruje tylko ekonomiczne spalanie a nie komfort jazdy tak jest w instrukcji,napisane jest także żeby nie sugerować się tymi wskazaniami w 100% ponieważ sa rozne warunki jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black70 11 Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 W ogóle się nie sugerować, albo najlepiej wyłączyć to ustrojstwo, jeśli chcecie dobrze dla silnika, turbiny i dwumasy. Oszczędności? - Wolne żarty. Naprawa wyjdzie drożej. Podobnie z systemem start/stop. Wyłączać. Złudne oszczędności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się