Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AWX 1.9] diagnoza logów, odcina turbine, przechodzi w stan awaryjny


szuszek83

Rekomendowane odpowiedzi

Masz problem z podcisnienie bo przy ok 2000rpm jest strzał doładowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz problem z podcisnienie bo przy ok 2000rpm jest strzał doładowania.

Czym sie bardziej zainteresować na początek? Jutro sprawdzę jak pracuje N75, zmierze podciśnienie

więc nagrałem filmiki, sprawdziłem podciśnienie i wychodzi na to że znów zacina sie geometria :/

mechanik jak czyścił turbo to pamiętam nasmarował jakimś smarem tuleje które są w tej strefie ciepłej turbiny, zbytnio nie przywiązałem do tego uwagi, ale wydaje mi się że to może być przyczyną tego wszystkiego, że po takim krótkim czasie od czyszczenia, znów się zacina :/

podciśnienie pompy vacum, wakuometr podłączony zaraz przy pompie:

podciśnienie za N75 na wolnych obrotach:

podciśnienie na BS11:

ruchy sztangi:

Edytowane przez szuszek83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to normalne ze tak szybko sie zabrudzila, ogolnie to jesli wszystko jest ok tojezdzac 60km/h nie ma prawa sie zabrudzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to normalne ze tak szybko sie zabrudzila, ogolnie to jesli wszystko jest ok tojezdzac 60km/h nie ma prawa sie zabrudzic

to czemu wpada w tryb awaryjny? denerwujące to jest jak rano się jedzie w trasę i przy pierwszym mocniejszym zrywie czujesz nagle brak mocy pod nogą, zgasze samochód, po czym następnym razem go przegonie i jest wszystko w porządku, śmiga i przyśpiesza bez problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro podcisnienie ok to problem leży w turbinie,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo masz ponownie do czyszczenia.

Powodów tego może być wiele, może źle została zrobiona za pierwszym razem.

Geometrii w turbosprężarce się nie smaruje!

Ważne żeby dobrze wyczyścić muszlę od tej strony gdzie przychodzi geometria.

Ja ją zawsze poleruje papierem ściernym na wiertarce żeby była idealnie gładka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem umówiony z mechanikem w przyszłym tygodniu, zdziwił się jak mu powiedziałem, że w strefie gorącej turbiny żadnych smarów, tawotów sie nie stosuję, źe troszkę tylko dał na te 3 tulejki pod zmienną geometrią, napiszę jak będzie po rozebraniu i czyszczeniu

https://www.youtube.com/watch?v=TpyJ6JUkyeM

Turbinka wyczyszczona ponownie, po pol roku succhego nagaru (sam czarny pył) bylo sporo, nawet wiecej jak poprzednio, smar z tulejek wyczyszczony, smiga az milo, nagar byl zapewne efektem jazdy w wiekszosci miasto i krotkie odcinki, bylem zaskoczony ze tyle tego tam bylo, po prostu czesciej trzeba dluzsza traske zaliczyc.

Edytowane przez szuszek83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Guzik prawda, masz problem albo z podbieranie oleju albo z lejącymi pompkami lub najprostsza sprawa czyli słabe podcisnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oleju nie traci wogole, cisnienie sprawdzane i jest ok na cylindrach, korekty na wyryskach 13: -0,5 0,3 -0,1 0,3 spalanie jest ok, trasa ostatnio 5,0 l/100km, cisnienie z pompy 9,2 bara na wyjsciu, na n75 cisnienie trzyma ok i weze podcisnienia wszystkie teraz wymienione przy czyszczeniu na nowe silikonowe

Edytowane przez szuszek83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...