Touzani 0 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Witam, mam problem w moim audi kapie olej. Byłem juz u jednego mechanika, który stwierdził, ze do wymiany uszczelka pod głowica i zawor egr, ale cos mi nie pasowało i poszedłem do innego mechanika, ktory stwierdzil ze napewno nie jest to uszczelka pod glowica ani egr tylko stwierdzil uszczelke pokrywy zaworow i vacum pomp. Tak wiec została wymieniona uszczelka pokrywy zaworow i vacum pompa, wczesniej wymienione były jeszcze uszczelka kolektora ssacego i jakas uszczelka z turbo. Najgorsze jest to, ze to nic nie pomoglo i dalej cos delikatnie kapie. I teraz mam pytanie jest mozliwe ze to jednak moze byc uszczelka pod głowicą? Zaznacze, ze płyn chłodniczy nie ubywa i jest czysty, cisnienia na przewodach sie nie robia pod korkiem wlewu oleju tez jest czysto. Z czego jeszcze moze to kapać,plamka oleju znajduje sie po srodkowej czesci auta? miałby ktos jakis pomysł? na autach slabo sie znam :/ Z gory dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OskiUK 4 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Tez mialem problem z kapiacym olejem. Okazalo sie, ze zawor w pokrywie byl przytkany, robilo cisnienie i wywalalo olej przez najslabsze miejsce. W moim przypadku na szczescie byla to uszczelka pomiedzy pokrywa a glowica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Tu raczej trafnej diagnozy nikt Ci nie poda . W cale nie musisz sie znać na mechanice by stwierdzić skąd jest wyciek. Wystarczy wymyć silnik w koło od góry do dołu (w miarę ostrożnie by nie pozalewać za bardzo kostek-elektroniki ) przejechać się samochodem nie za daleko i po oglądać silnik w koło od góry do dołu...Musi pokazać z kąd się wydobywa olej ...Jak masz obecnie mokry silnik nikt nie stwierdzi Ci na 100% skad cieknie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Może zrób jakieś fotki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Touzani 0 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 (edytowane) A moze to byc zwiazane z uszkodzona uszczelka pod glowica? Postaram sie zrobic jakies foty Edytowane 13 Grudnia 2015 przez Touzani Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 A moze to byc zwiazane z uszkodzona uszczelka pod glowica? Postaram sie zrobic jakies foty Teoretycznie tak, wszystko jest możliwe. Z której strony patrząc na przód auta masz wyciek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toskańczyk 2 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 (edytowane) Przede wszystkim pokaż jakieś zdjęcie w celach poglądowych i tak jak kolega OLIVER pisał, jak masz cały silnik zalany to ciężko stwierdzić skąd dokładnie wyciek, mi np. ciekło z dolnej uszczelki pompy paliwa i prawi nie było widać a silnik obryzgany dookoła Aha i napisz ile Ci tego oleju ubywa, czy śladowe ilości czy musisz dolewki robić? Edytowane 13 Grudnia 2015 przez Toskańczyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Touzani 0 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 (edytowane) Po srodku pojawia sie plamka, to sa bardziej sladowe ilosci jeszcze nie dolewalem, bo poziom jest ok, no ale widac ze ubywa Edytowane 13 Grudnia 2015 przez Touzani Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 W każdym tdi coś tam ubywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axel1 23 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 W Golfie 1.9 tdi miałem uszkodzoną pokrywę zaworów, ledwo widoczne uszczerbienie przez które sączył się olej, też myślałem na początku ze to jest uszczelka pod głowicą. Zdjąć dekiel i dokładnie go sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Touzani 0 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Kilka dni temu miałem wymieniana uszczelke pokrywy zaworow:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Kilka dni temu miałem wymieniana uszczelke pokrywy zaworow:/ Miałeś ją wymienianą bo już leciało tak jak teraz, czy teraz leci mocniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Touzani 0 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 słabiej leci , no ale leci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Możliwe, że ktoś ją źle założył, gdzieś się podwinęła, albo pokrywa głowicy jest krzywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Touzani 0 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Ta uszczelka była wymieniana 2 razy w przeciagu kilku msc, za 1 razem mechanik papudrak okleil ja silikonem no i teraz 2 raz wymieniana była. Nie wiem czy to przez olej tez nie moze być, bo ogolnie auto kupione niedawno, był wymieniany olej tylko ze przedtem był polsyntetyk teraz powiedzial mechanik trzeba dac pelen syntetyk bo chodzi o pompowtryski no i sprawa czy ten olej nie narobil mi tam balaganu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Dobrze Ci doradził, żeby syntetykiem go zalać. A to, że Ci uszczelka poszła to stawiałbym na zły montaż, albo co bardziej możliwe pokrywa nie jest całkiem prosta i może nie przylegać dobrze do głowicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Touzani 0 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Dzieki, jutro zadzwonie do mechanika opowiem sytuacje co i jak i najwyzej jeszcze wrzuce jutro tuttaj jakies foty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Z własnego doświadczenia wiem że z biegiem czasu lubi ciec ponad chłodniczką oleju i filtrem. Jak dobrze pamiętam to olej potrafił ciec po filtrze i silniku. Wymiana o-ringu nad chłodniczką jest banalna. Sam też się użeram z wyciekami spod dekla klawiatury. Podejrzewam krzywy dekiel bo dopiero jak posmarowałem dekiel sylikonem i pokąbinowałem z podkładkami na śrubach mocujących to wyciek się zmniejszył ale nadal jakieś ilości wypływają ale tylko w rogach pokrywy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Touzani 0 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 mechanik stwierdził ze wszystko ok, ze to jest stary olej, ktory wczesniej wyciekał. Kazał mi dolac oleju i sprawdzac czy bedzie ubywać i dalej kapać, a jeżeli nie przestanie, to moze być cos poważniejszego, np. pekniety blok silnika :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się