Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B5 AJM] Wysokie spalanie 9L/100km


Sebacyc

Rekomendowane odpowiedzi

Mój AJM but cały czas miasto wawa do pracy 8 km i z powrotem 8 rzadko kiedy nagrzewa sie do 90 stopni , miasto 7,5-8 teraz w zimie , w trasie przy 160 mieszczę się w 6,7-7 litra , opony 225/45/17 , na Chorwacja z średnia około 140km/h 4 osoby na pokładzie 6,1 litra , przebieg auta 500 tys

Edytowane przez msuchecki90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

msuchecki90 to widzisz fajnie Ci pali, bo moj jak jezdze do roboty po 16km w jedna strone, silnik dogrzany do 90st. nie przekraczam 2500obr., pali od 8.5-9L...Wiec na prawde tu nie chodzi o to zeby mi ktos wmowil ze "tak ma byc"... I tworzyc tutaj teraz temat z zapiskami srednich wynikow spalania wszystkich uzytkownikow :P
Poprostu cos mam zj***** w moim wozie, a ja nie wiem co :(

Jest ktos w stanie jeszcze cos pomoc ? Logi sa wiec juz chyba wszystkie informacje jakie moglem, to dostarczylem :mellow:

Jedyne co mi przychodzi na mysl to podmianka ECU ? Co Wy na to ? :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam pacjent to moja A4 B5 Avant 2001r. AJM 420 000km przebiegu.

Otoz od momentu kupna samochod bardzo duzo pali tak jak w temacie od 8-9L na 100km jedynie daleka trasa schodzi do okolo 7L, kola mam 16" 205/55, hamulce nie zapieczone :grin: style jazdy probowalem wszystkie od emeryta po ciagly but itp zawszze spalanie wysokie(przy duzym bucie 9L bez problemu) :angry:

W samochodzie zrobione/sprawdzone:

- wymienione pompowtryskiwacze AL (korekty 0.5mg max bipy 038max) na nowych uszczelkach, ps. gniazda pompowtryskow sa juz zregenerowane na tulejach mosieznych(od kupna tak juz bylo)

- wymieniony termostat

- regulacja rozrzadu 0,0*

- wywalony kat

- wywalony EGR

- turbo AWX sprawne dobrze pompuje w logach itd

- przeplywomierz jest takze wywalony programowo

- nowa pompa tandemowa (bez luzujacego sie krucca) z BOSCHA

- nowe filtry, olej 5w40 itp

- nowy czujnik wody (dobrze pokazuje bez rozbieznosci)

- pomiar kompresji 28bar na wszystkich cylindrach

- walek rozrzadu nie wytarty szklanki tez wygladaja okej

- paliwo lalem juz z roznych stacji non stop to samo

- logi okej

- spalanie na wolnych w 015 kanale 0.5L

- sprzeglo alternatora okej

- wiazka pompek tez wymieniona na inna uzywke

- auto pali od strzalu czy -30 czy +35 nie kopci

- samochod byl i jest na chip tuningu program byl 3 razy ogladany i poprawiany m.in. przez Anderlh z tego forum wszystko wydaje sie byc okej

- wyciekow brak !

Tak jak pisze spalanie wysokie na pelnym baku robie okolo 700km, samochodem jezdze dziennie okolo 15km w jedna strone samochod sie dogrzewa iwgl wiec gadka ze to wina stylu jazdy itp. na prawde nie wchodzi w gre. Nie wiem co to moze byc ale strasznie mnie to denerwuje, bo wiem ze cos jest nie tak.... :(

Przykra sprawa Kolego......według mnie.....albo pogodzić się z tym zużyciem...albo.....sprzedać.......masakra......na zbiorniku ma robić minimum tysiąc........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale chcesz podmienic na serie? Przy niedopisanych pompkach bedzie jeszcze gorzej. Moj palil litr więcej

Btw bipy 038 to wcale nie tak mało :) moj na niedopisanych mial okolice 90 i palil duzo. Teraz mam 015 max

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi kiedyś tez dużo palił problemem okazały się tyle zaciski które blokowały koła , ale w życiu ajm mi nie spalił więcej jak 8,2 litra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam AJMa i do pracy podobnie bo 17 km w jedną stronę. Pokazuje mi 5,9l, ile faktycznie nie chce mi się sprawdzać. Fakt faktem staram się nie jeździć poniżej 1600 obr i raczej dynamicznie bo nie chce mi się turbiny czyścić ale więcej niż 6l mi nie pokazał.

Ile Ci palił bez tych modów? ta przepływka mnie zastanawia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaciski wszystkie sa okej nic nie jest zapieczone i inne takie podstawy :P Wiesz co samochod mial na poczatku chip-tuning normalnie z przeplywomierzem ale potem pojechal na korekty do Anderlh i zostala wylaczona ale nie zmienilo to spalania... wiec ona tutaj nie ma znaczenia :mellow:
Jezdzilem juz z seria i z 2 roznymi zmienionymi mapami i spalanie zawsze takie same. Wczoraj na polowie baku zrobilem 315km....

Jedynie ten komputer pozostaalo mi podmienic ale nie wiem jeszcze czy ograne sam immobilizer...Mogbym podmienic ECU z Golfa IV AJM ?? A ten ECU tak mnie męczy, bo bylem kiedys przed Anderlh u jakis partaczy(czego nie wiedzialem) mieli mi poprawic chip, bo dalem turbo z AWX i kilka innych rzeczy nagrzebali cos w ECU wjechali na hamownie i po kilku probach jeden stwierdzil ze: "silnik jest kapa, w ogole nie reaguje i ze to albo pompowtryskiwacze albo silnik do wymiany" taka szybka slaba diagnoze mi wystawil i sie z tamtad usunalem...

Edytowane przez Sebacyc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój ostatnio na 35L zrobił 610km w trasie przy normalnej jezdzie autostrada, także na 60 zrobiłby spokojie 1200km w mieście podejrzewam około 1000. Także coś jest na rzeczy tak jak wszyscy mówia coś go musi boleć że dostaję za dużo paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIee pisz o takich wynikach, bo mnie krew zalewa jak o swoich pomysle :P:P Tak tylko niech mi ktos to powie dlaczego tego ropska tyle ucieka....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego a jakie masz wtryski czy oby do tego silnika, ja mam to samo i mam pompki nie od tego silnika czyli nie od AJM. Mechanik mówił że prawdo podobnie to te wtryski leją za dużo ropska.

A czy przypadkiem nie śmierdzi nie przepaloną ropą z tłumika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIee pisz o takich wynikach, bo mnie krew zalewa jak o swoich pomysle :P:P Tak tylko niech mi ktos to powie dlaczego tego ropska tyle ucieka....

Może oddaj do jakiegoś speca niech sprawdzi dokładnie wszystko, niech wezmie za to nawet 400zł ( za samą diagnoze ) ale będziesz wiedział co robić zwróci Ci się po jakimś czasie w porównaniu do tego co ci siorbie twój AJM :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powtórze sie jeszcze raz. wsadzenie sterownika od serii AJM nic ci nie da, bo większe pompowtryski potrzebują dopisania w sofcie i bez tego będzie auto dużo palło i bipy będą spore. Jak dla mnie to masz namieszane w sterowniku i powinieneś to oddać do jakiegoś doświadczonego tunera :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

nie wiem czy pocieszę...

mój AFN 96rok. po mieście nie da rady mniej jak 8,5~9litrów.

na trasie przy predkosci 100~110km/h 6,5litra

a- i mam automat 4ro biegowy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

misiek95 korekty sie zrobi na pompki AL... Jak bd mial sterownik z PINem to mozecie powiedziec jak to wpisac i gdzie ?


Podmiana sterownika silnika + dopisanie korekt, brak roznicy w spalaniu. Kolejna proba walki z problemem nie do pokonania, pojszła w piz*....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...