Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd 16825 - układ paliwowy


stachu86

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

Panowie, wczoraj podpialem auto pod kompa. Znalazło 2 błędy:

17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High
P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow
P0441 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Błąd pierwszy B1 S2 to jest od DP bo nie mam wykastrowanej drugiej sondy, z tego co mi wiadomo to nie wpływa to na prace silnika, w sumie to nawet check sie nie swieci wiec olewam temat.

Jeśli chodzi o drugi od evapu to prosze o naświetlenie tematu. Co sprawdzic, od czego zacząć. Błąd pojawia się rzadko, ale pojawia sie. Zazwyczaj jak zatankuje do odstrzału. Są jakieś sposoby na zdziagnozowanie tego badziewia?? Logi miałem robione ok 2mce temu. Jedyna anomalia to wydłużone czasy wtrysków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Poradziłeś sobie z tym problemem? Albo może ktoś coś wie? Ja mam drugi błąd w komputerze i auto się dziwnie zachowuje - ciężko pali, gaśnie przy zatrzymywaniu... Za wszelką pomoc będę bardzo wdzięczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że Ci gaśnie to poszukaj przyczyny w gazie

a błąd

16825

jest związany z odpowietrzaniem zbiornika między tylnym prawym kołem a drzwiami od dołu samochodu pod osłoną w okolicy filtra paliwa jest zawór odpowietrzający często to on jest problemem lub jego połączenie elektryczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, raczej mylisz się - LPG jest w porządku, dziwnie dzieje się jedynie na benzynie :(

Jak by co szerzej opisałem to tutaj: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/356760-gasnie-silnik-i-ciezko-pali-blad-16825/

Jak rozumiem to schowane jest pod nadkolem gdzieś? poszperam w weekend :) Ale jeśli miałbyś jakieś schematy albo zdjęcia pod ręką to będę wdzięczny!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie pod nadkolem ale nie daleko w okolicy filtra paliwa zawór ten wygląda jakos tak

1000x901c_zawor-odpowietrzajacy-zbiornik

Nie sposób nie znaleźć jest pod osłoną plastikową

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki. Będę go szukać :) Mógłbyś podać kod tego zaworu albo "oficjalną nazwę" żebym mógł go zamówić szybko jak by się okazało że jest zwalony? Bo jak rozumiem nalezy sprawdzić:

1. Czy jest szczelny np. dmuchając w niego

2. czy otwiera się podłączając go na krótko np

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapytaj w dziale numerów ale zdaje się że po Vinie musisz szukać bo w 1.8 T były dwa lub trzy rodzaje więc szukaj po VIN najlepiej w ASO Ci powiedzą który ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc, nie rozwiązałem póki co tego evap, tylko że u mnie nic sie nie dzieje, wykrzaczy mi w ecu raz na kilka mcy, skasuję i jade dalej. Zawór jest w okolicy filtra powietrza pod maską. Słychać czasem jak cyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem w hurtowni - zamiennik kosztuje 140 zł. Stąd moje pytanie czy jest opcja sprawdzenia cyz działa on poprawnie - tzn. po wyjęciu co powinienem zrobić żeby stwierdzić że jest do wymiany? Nie chce bulić 140 zł jak ma się okazać że nie potrzebnie :(


Obiecałem dać znać co i jak. Okazało się że evap jest cacy, inne wszystkie błędy też były chybione. Problem wynika z tego że paliwo się cofa do zbiornika. Sprawdziłęm to wstawiając zawór zwrotny przy listwie - pomogło. Zakładam, że zrypałem coś przy wymianie wkładu pompy paliwa, ale to opiszęw innym temacie. Dzięki za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...