Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.9 AWX] Wibracje silnika, spadek mocy, Logi, Prośba o diagnozę


Ralen

Rekomendowane odpowiedzi

Moze troche z innej strony Łukasz ile mniej więcej wsadziłeś juz w to auto ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to już i tak bez znaczenia bo jest w zasadzie zrobione. Włożyłem w nie 3tysie ale fakt jest taki, że gdybym od startu wiedział że problem z drganiami to półosie to włożyłbym 600 i byłoby po robocie. Zmarnowałem 2k na regeneracje pompek która w zasadzie nie była aż tak potrzebna bo wg. Nadarzyna miały tylko słabe dawkowania paliwa i nie miało to wpływu na kulture pracy silnika. Po regeneracji przekonałem się że mieli rację.

Jeżeli te bujania to wałek i szklanki to nie będę tego dotykał, ale jeżeli może się okazać ze to jakaś pierdoła to dlaczego miałbym tego nie zrobić tanim kosztem?

Edytowane przez Ralen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsadziles duzo wiecej ☺

Zasilanie to: pompka baku, filtr, vacum, kanaly w glowicy, PD na uszczelkach.

u ciebie wszystko co sie da jest wymienione wiec zasilanie odpada.

Mocowanie silnika: poduchy sprawdzone i jedna nowa.

Czujniki: przeplywka i czujnik plynu ok.

Panowie jesli myslicie ze przez podcisnienie silnik sie telepie to jestescie naiwni.

Doladowanie nie ma nic do kultury pracy silnika wiec nawet jak by nie bylo turba to nic sie nie zmieni.

Sprzeglo ci wyciagali czyli jest ok.

Wymieniles juz wszystko czyli zostaje walek i szklanki a podliczajac to co wsadziles w ten silnik kupil bys calego angola w idealnym stanie.

Ogarnij jako tako auto zeby bylo bezpieczne i zbieraj na nowe bo to nie jest warte inwestowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zarzucę wam teraz inny temat. Jako że mam już własny kabel, postanowiłem się trochę przyglądnąć temu bujaniu i przeanalizować. Sprawa wygląda tak:

gr.13 - tutaj cały czas wszystko w normie. +/- 0.30 - Jest git
gr. 18 - tutaj same 0, 4 pojawia się przy odpuszczaniu gazu. Inne wartości się nie pojawiają - Jest git

Gr 23 czyli BIPY - no i tu zaczyna się moje ale...

Jak auto jest zgaszone, wiadomo jest wszędzie 0. Odpalam samochód. Przez pierwsze 10 sekund jest zero bujania, w tym momencie cały czas wartości na wszystkich 4 pompkach stoją sztywno na BIP=0

Po 10 sekundach na cyl 4 pojawia się BIP=+10, czuć lekkie bujnięcie.
Po chwili pojawiają się wartości na pozostałych 3 cylindrach (1 2 oraz 3, wartość ok. BIP=+/-20). Auto zaczyna delikatnie bujać. Czym dłużej chodzi, tym wartości an 1 2 oraz 3 cyl rosną wyżej. Czym bardziej rosną, tym bardziej buja.
Wartości dochodzą do BIP=+/-50 na 1 oraz 2 cyl i BIP=+/- 40 na 3 cyl.
Na 4 cyl stoi jak byk BIP=+15 i nie zwiększa się. Oczywiście autem cały czas buja

Myślę że po regeneracji pompek, warsztat który mi je montował, albo je źle wyregulował, albo znów jest coś nie bardzo z konektorami.
Będę zmieniał uszczelkę pod deklem bo z niej leci więc przy okazji dognę konektory ponownie. Problemu z dostarczaniem paliwa nie ma, nigdzie nie wskoczyła im wartość BIP ujemna.
Za każdym razem gdy zgaszę auto i po chwili odpalę, przez kilka sekund stoją wartości BIP=0 a późnej historia z ich wzrastaniem się powtarza.

Co o tym sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...