gregkozi Opublikowano 19 Grudnia 2015 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Witam. jako, że szukałem pomocy na innym forum i nie uzyskałem pomocy może ktoś z tego forum pomoże mi w moim problemie. Mam problem z moim VW Passatem rocznik 2004 silnik 2,5 tdi BDG. Od jakiegoś czasu zaczął pojawiać się błąd nr 16487, nadmienię iż związane jest to z przepływomierzem. Podmieniałem trzy przepływomierze( sprawne ) od innych aut i błąd występuje cały czas. W między czasie były podmieniane zaworki N75 i n18 i nic się nie zmieniło. Samochód od pewnego czasu był trochę mułowaty, zachowywał się tak jak by była zaciągnięty lekko hamulec ręczny. Została też wyjęta turbina i sprawdzona . jej stan nie budził najmniejszych zastrzeżeń. Zmienna geometria chodzi płynnie, wirnik jest w bardzo dobrym stanie. Dodatkowo było zaglądane do katalizatorów, były sporo zabite więc zostały usunięte. Po zabiegu usunięcia katalizatorów auto odżyło, przyspiesza bardzo płynnie i stało się żywe od dolnych obrotów, lecz błąd nr 16487 występuje nadal. Proszę szanownych kolegów o ocenę poniższych logów dynamicznych, statycznych, BS i podanie wskazówek w którą stronę należy skierować ewentualne zabiegi naprawcze. Z góry serdecznie dziękuję. Statyczne i BS 000: http://vaglog.pl/log_243455.html001: http://vaglog.pl/log_243456.html003: http://vaglog.pl/log_243457.html ( statyczne i BS )004: http://vaglog.pl/log_243458.html ( statyczne i BS )007: http://vaglog.pl/log_243459.html008: http://vaglog.pl/log_243460.html011: http://vaglog.pl/log_243461.html ( statyczne i BS )013: http://vaglog.pl/log_243462.html014: http://vaglog.pl/log_243463.html Dynamiczne:001: http://vaglog.pl/log_242814.html003: http://vaglog.pl/log_242815.html008: http://vaglog.pl/log_242816.html009: http://vaglog.pl/log_242817.html010: http://vaglog.pl/log_242818.html011: http://vaglog.pl/log_242819.html Witam. jako, że szukałem pomocy na innym forum i nie uzyskałem pomocy może ktoś z tego forum pomoże mi w moim problemie. Mam problem z moim VW Passatem rocznik 2004 silnik 2,5 tdi BDG. Od jakiegoś czasu zaczął pojawiać się błąd nr 16487, nadmienię iż związane jest to z przepływomierzem. Podmieniałem trzy przepływomierze( sprawne ) od innych aut i błąd występuje cały czas. W między czasie były podmieniane zaworki N75 i n18 i nic się nie zmieniło. Samochód od pewnego czasu był trochę mułowaty, zachowywał się tak jak by była zaciągnięty lekko hamulec ręczny. Została też wyjęta turbina i sprawdzona . jej stan nie budził najmniejszych zastrzeżeń. Zmienna geometria chodzi płynnie, wirnik jest w bardzo dobrym stanie. Dodatkowo było zaglądane do katalizatorów, były sporo zabite więc zostały usunięte. Po zabiegu usunięcia katalizatorów auto odżyło, przyspiesza bardzo płynnie i stało się żywe od dolnych obrotów, lecz błąd nr 16487 występuje nadal. Proszę szanownych kolegów o ocenę poniższych logów dynamicznych, statycznych, BS i podanie wskazówek w którą stronę należy skierować ewentualne zabiegi naprawcze. Z góry serdecznie dziękuję. Statyczne i BS 000: http://vaglog.pl/log_243455.html001: http://vaglog.pl/log_243456.html003: http://vaglog.pl/log_243457.html ( statyczne i BS )004: http://vaglog.pl/log_243458.html ( statyczne i BS )007: http://vaglog.pl/log_243459.html008: http://vaglog.pl/log_243460.html011: http://vaglog.pl/log_243461.html ( statyczne i BS )013: http://vaglog.pl/log_243462.html014: http://vaglog.pl/log_243463.html Dynamiczne:001: http://vaglog.pl/log_242814.html003: http://vaglog.pl/log_242815.html008: http://vaglog.pl/log_242816.html009: http://vaglog.pl/log_242817.html010: http://vaglog.pl/log_242818.html011: http://vaglog.pl/log_242819.html No koledzy nikt nie pomoże ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się