popiel Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 zauważyłem że mój AVJ jest wyraźnie słabszy po nagrzaniu długim i po trasie, jedzie normalnie nie szarpie, tylko turbo nie załącza się tak jak na zimnym, co może być tego objawem?? na komputerze brak błędów był tylko taki: ale przejściowy bo już się nie pojawia. czy może to być wina oleju który mam do wymiany??
Mateuszek1001 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 (edytowane) Olej nie ma z tym nic wspólnego. Przyczyną jest prawdopodobnie czujnik ciśnienia doładowania, znajduje sie on u góry intercoolera po lewej stronie samochodu niżej reflektora. Dostęp do niego jest dość ciężki. Wygląda tak : http://ad-ko.pl/media/products/ba2ac18eedf9350dfa3ce39a39a94777/images/thumbnail/big_A.jpg?updated_at=1408143200 Edytowane 20 Grudnia 2015 przez Mateuszek1001
Mateuszek1001 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Sam wczoraj do niego zaglądałem i na prawdę dostęp jest zły. Jeśli by rozkręcił troche rzeczy od góry np reflektor, to może udałoby sie go wyjąć. najpierw spróbuj go jakoś wyciągnąć i umyj w benzynie ekstrakcyjnej, może pomoże
popiel Opublikowano 20 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2015 ale na zimnym silniku jest wszystko ok, tylko jak dostanie temperatury
Mateuszek1001 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Są tam 3 kabelki 1 - GND 3 - sygnał 4 - 5V Działa na zasadzie zmiany rezystancji, czym większe ciśnienie tym rezystancja maleje przez co napięcie wzrasta. U ciebie dzieje sie to że na sygnał podawane jest większe napięcie niż toleruje komputer, po prostu następuje przeładowanie i wyrzuca błąd. MAP jest powiązany ze sterowaniem turbiny, możliwe jest też uszkodzenie n75 odpowiedzialnego za utrzymanie odpowiedniego ciśnienia w dolocie. Ale ja bym zaczął od najprostszego i go wyczyścił.
popiel Opublikowano 20 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2015 teraz będzie trochę wolnego to zrobię to mam nadzieje że to nie uszkodzenie turbiny...
Mateuszek1001 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Na 90% uszkodzenie lub zabrudzenie tego czujnika, mozna dokładnie sprawdzić jakie wartości pokazuje, bodajże blok 115
popiel Opublikowano 21 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2015 (edytowane) dziękuję o rezultatach napiszę za parę dni:) Zauważyłem jeszcze że nrak jest odcięcia zpłonu na gorącym silniku. Edytowane 20 Grudnia 2015 przez popiel
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się