Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wyraźnie słabszy AVJ po długiej trasie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zauważyłem że mój AVJ jest wyraźnie słabszy po nagrzaniu długim i po trasie, jedzie normalnie nie szarpie, tylko turbo nie załącza się tak jak na zimnym, co może być tego objawem?? na komputerze brak błędów był tylko taki:

2ry0uh1.jpg

ale przejściowy bo już się nie pojawia.

czy może to być wina oleju który mam do wymiany??

Opublikowano (edytowane)

Olej nie ma z tym nic wspólnego.

Przyczyną jest prawdopodobnie czujnik ciśnienia doładowania, znajduje sie on u góry intercoolera po lewej stronie samochodu niżej reflektora. Dostęp do niego jest dość ciężki.


Wygląda tak :

http://ad-ko.pl/media/products/ba2ac18eedf9350dfa3ce39a39a94777/images/thumbnail/big_A.jpg?updated_at=1408143200

Edytowane przez Mateuszek1001
Opublikowano

trzeba zderzak ściągać cały??

Opublikowano

Sam wczoraj do niego zaglądałem i na prawdę dostęp jest zły. Jeśli by rozkręcił troche rzeczy od góry np reflektor, to może udałoby sie go wyjąć.


najpierw spróbuj go jakoś wyciągnąć i umyj w benzynie ekstrakcyjnej, może pomoże

Opublikowano

ale na zimnym silniku jest wszystko ok, tylko jak dostanie temperatury

Opublikowano

Są tam 3 kabelki

1 - GND

3 - sygnał

4 - 5V

Działa na zasadzie zmiany rezystancji, czym większe ciśnienie tym rezystancja maleje przez co napięcie wzrasta.

U ciebie dzieje sie to że na sygnał podawane jest większe napięcie niż toleruje komputer, po prostu następuje przeładowanie i wyrzuca błąd.

MAP jest powiązany ze sterowaniem turbiny, możliwe jest też uszkodzenie n75 odpowiedzialnego za utrzymanie odpowiedniego ciśnienia w dolocie.

Ale ja bym zaczął od najprostszego i go wyczyścił.

Opublikowano

teraz będzie trochę wolnego to zrobię to :) mam nadzieje że to nie uszkodzenie turbiny...

Opublikowano

Na 90% uszkodzenie lub zabrudzenie tego czujnika, mozna dokładnie sprawdzić jakie wartości pokazuje, bodajże blok 115

Opublikowano (edytowane)

dziękuję :):drunk:

o rezultatach napiszę za parę dni:)


Zauważyłem jeszcze że nrak jest odcięcia zpłonu na gorącym silniku. Edytowane przez popiel

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...