zen8000 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 (edytowane) Wstawiłem dp i jakiś czas jeździłem z zapalonym checkiem Przyszedł Czas na wyłączenie go programowo. Oddałem auto do warsztatu. Gdy odebrałem auto po odpaleniu zauważyłem że nie włącza się ssanie tzn Obroty podchodzą pod 1000 rpm poczym odrazu opadają do ok 800-850 przedtem ssanie chodziło w granicach minuty teraz go wogule brak. Wyłączyłem tylko drugą sondę bo SAI mechanik nie umiał wyłączyć ale pompkę usunąłem przy montażu dp. Pytanie czy tak powinno być czy gdy nie ma już kata ssanie jest niepotrzebne? Edytowane 20 Grudnia 2015 przez zen8000
Łukasz13 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Ten co usuwał drugą sonde nie miał pojęcia co robił...
zen8000 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2015 (edytowane) Warsztat specjalizujący się w auto elektronice auto stało tam trzy dni Ponoć nie mogli odpalić bo jakiś sterownik padł wszystko narazie ok tylko te ssanie. Przypuszczam że zrobili to byle jak. Edytowane 21 Grudnia 2015 przez zen8000
Łukasz13 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 No tym bardziej żenada, mniejsze obr. po odpaleniu jest spowodowane wyzerowaniem na pałe wszystkich bitów gotowości.
ziomal-84 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Skoro już planujesz mody w swoim aucie typu wywalenie kata pewnie kiedyś ICEK to zmień od razu wtryski na większe i dopiero po tym wszystkim udaj się do tunera ale takiego z pojęciem. A ten "warsztat" niech wgra Ci serie i odda kasę bo nie maja pojęcia co robią.
zen8000 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2016 Wiem co wymienić i dorzucić przed chipem i nie będą to tylko wtryski i icek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się