a4mwo Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Mój ropniak chodzi jakoś tak twardo, głośno. Mozna jakoś "poprawić" jego pracę? I czy kąt wtrysku ma wpływ na kulturę pracy silnika? Nieszczelny intercooler też ma wpływ czy raczej nie? Co można zrobić, poprawić, i czy w ogóle jest możliwość lepszej pracy silnika.
Hezen Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Kąt wtrysku ma wpływ na kulture pracy silnika. Jeśli jest mocno przyspieszony to silnik chodzi "twardo". Jeśli IC bedzie nieszczelny to bedzie śłychać gwizd/dzwięk odrzutowca podczas jazdy. Przy dużej nieszczelności autko bedzie wpadać w tryb awaryjny. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
a4mwo Opublikowano 27 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2015 Kąt wtrysku mam coś 35-37 to jest przyśpieszony? Mam nieszczelny intercooler, i gwiżdże podczas mocniejszego przyśpieszania, to fakt. Jeszcze coś można sprawdzić, zrobić, aby pracował lepiej?
goldi Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 kąt wtrysku powinnień być 49-53 skoro masz nieszczelny intercooler to auto nie ma mocy
piciuok Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Jak z kultura podczas przyspiesza - 4 bieg 1500 obr i gaz do dechy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się